کد خبر 900986
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
نقوی حسینی

سخنگوی فراکسیون ولایی با بیان اینکه دولت قصد جابجایی وزرا را دارد و از تغییر خودداری می‌کند، گفت: جابجایی مهره‌ها نتیجه بخش نیست و به نظر می‌رسد مجلس از جابجایی مهره‌های دولت استقبال نکند.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی اظهارداشت: یکی از مطالبات مجلس و افکار عمومی این است که دولت مدیریت و تیم اقتصادی‌اش را تغییر دهد زیرا با این تیم و با این نوع مدیریت و سیاستگذاری اقتصادی، به جایی نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

تیم دولت، مشکل جدی دارد اما روحانی نمی‌خواهد تغییر دهد

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: بحران‌های امروز اقتصاد کشور مانند کاهش ارزش پول ملی، افزایش نرخ ارز و دلار و طلا، گرانی‌های لجام گسیخته و تعطیلی کارخانه‌ها حاصل سیاستگذاری‌های این تیم اقتصادی است. بنابراین قطعا این تیم اقتصادی نمی‌تواند به اهداف مورد نظر برنامه ششم دست یابد و مشکلات کشور را رفع کند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه دولت ظاهرا قصد جابجایی وزرا را دارد و از تغییر خودداری می‌کند، تصریح کرد: جابجایی مهره‌ها نتیجه بخش نخواهد بود و به نظر می‌رسد مجلس از جابجایی مهره‌های دولت استقبال نکند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    2 0
    قورباغه رو رنگ میکنه جای قناری میفروشه.. جل الخاق کارهایی تو مملکت ما حضرات سیاسیون انجام میدن که مرغ چخته شده خندش میگیره ..
  • کیامرث IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    2 0
    یعنی حاجی داره قورباغه رنگ میکنه بجای قناری بندازه به نمایندگان مجلس؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس