کد خبر 900905
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
یادداشت نمایه

امام حسین(ع) جناب حر را که فرمانده لشگر یزید برای محاصره شان بود را پذیرفتند و این همه تواب که پیامبر(ص) و امام حسن(ع) و... به آغوش کشیدند و آنها در جبهه حق شمشیرها زدند.

به گزارش مشرق، «کمیل خجسته» در یادداشتی با عنوان «چرا با علیزاده ها همراهی می‌کنیم» نوشت:

در بستر شبکه هر کسی که حرف قویتری می‌سازد توجه بیشتری به او می‌شود و امروز یک نفر توانسته در حد خودش شبکه ضدانقلاب را مختل و افشا کند. بهترین وسیله برای اینکه این شبکه خودش را از اختلال دربیاورد چیست؟ عامل اختلال را کنار بزند. ماجرای این روزهای علیزاده هم این گونه است. چه عامدانه چه غیرعامدانه عامل اختلال شبکه ضدانقلاب بخشی از توانش و بخشی از پستهایش این روزها مشغول دفاع از خودش درون شبکه خودی شده است.


در زمانی که ما این سمت جبهه هستیم و می‌بینیم کسی به سمت ما می آید چگونه باید با او روبه رو شد؟ با علیزاده ها، چرخنده ها، سجادی ها و... چگونه روبرو شویم؟


اگر کد اطلاعاتی و امنیتی متقن وجود دارد که موضوع تمام است اما در زمانی که اطلاعات متقنی وجود ندارد برای تحلیل رفتار دیگران مبتنی بر اصول و سیره عمل می‌کنیم. اصولی که انقلاب آن را مشخص کرده است:


اول همان که امام فرمود: ملاک حال فعلی افراد است و دوم آنکه آقا تحت عنوان جذب حداکثری فرمودند که مومنین قوی الایمان ضعیف الایمانها را دفع نکنند، رها نکنند و بلکه جذبشان کنند.


سیره هم در این زمینه روشن است. امام حسین(ع) جناب حر را که فرمانده لشگر یزید برای محاصره شان بود را پذیرفتند و این همه تواب که پیامبر(ص) و امام حسن(ع) و... به آغوش کشیدند و آنها در جبهه حق شمشیرها زدند.


نکته بعدی اینست که اگر برگشت به سپاه دشمن چه؟ می‌شود کالاول. مگر قبلا نبود؟! می‌شود مثل همان موقع که بوده است. تا الان به جبهه انقلاب کمک می‌کرد حالا برگشت به همانجایی که بود. مگر این موضوع برای خود ما صدق نمی‌کند؟ چه انسانهایی در طول تاریخ همین انقلاب بودند که امام آنها را بزرگ کرد اما عاقبت دل امام را خون کردند. چه افرادی که با شعار انقلابی شروع کردند و اما غفلت زمان به جبهه دیگری کشاندشان. دورتر برویم. چه اصحابی که دل پیامبر را شاد کردند چه اصحابی که سیف الاسلام بودند و اما در نهایت فرزندشان یا عیالشان یا خودشان یا رفیقشان آنها را به جبهه دشمن کشاند. آینده آینده است و هر کسی اول باید مراقب آینده خودش باشد.


جنگ رسانه ای امروز بر بستر شبکه دارد رخ می‌دهد. رهبر انقلاب در پایان فرمایشاتشان در استادیوم آزادی خطاب به بسیجیان یکی از میدان‌های نبرد امروز را میدان شبکه سازی های اجتماعی و فرهنگی برشمردند. شبکه با جذب و حفظ قوت می‌گیرد و بر شبکه رقیب غلبه می‌کند. باید شبکه رقیب را مضمحل کرد و شبکه خودی را منسجم و متشکل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    2 0
    کمیل خجسته را معرفی بفرمایید؟
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    2 0
    در بین سایت های اصول گرا برعکس علیزاده ها هم بسیار زیاد شده
  • شهریار IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    8 0
    نویسنده یک موضوع را فراموش کرده است،بیماری "خود حق پنداری" . این اصطلاح را من ساختم و فکر میکنم باید به عنوان بیماری تلقی شود. چه کسی گفته که شما حق داری به صرف نماز خواندن پشت رهبری انقلاب خودت را در جناح حسین تلقی کنی و دیگری را که موضعش تمایل به شما یا رقیب شما نیست ولی منصفانه نظر میدهد، در جایگاه "حر" و بازگشته به "حق " قرار دهی؟ این حرف شما خودش همان مثل هرکس با "من" نیست، علیه من است. این فرد یا امثال این فرد، نه از جمهوری اسلامی هستند نه از طیف برانداز و اپوزیسیون خشن و خودفروش. موضعش این است که در جایگاه یک نقدنویس یا تحلیلگر، بی طرفانه آنچیزی را که به نفع کشور آبا و اجدادی اش هست ، بنویسد و از آن دفاع کند. بنا نیست و نباید باشد که به سپاه ما بپیوندد و ما هم توقع نداریم. ما مدعی هستیم حرفمان در این زمینه و آن زمینه درست است ولی یک چینی یک فرانسوی و یک اندونزیایی آزاده نیز باید حرف صحیح مارا دفاع کند و اگر جایی خطا داریم به ما گوشزد کند که ما بفهمیم درین موضوع ایراد داریم و باید اصلاح شویم... این "خود حق پنداری" میکند اقوام و کشورها و احزاب را در درازای تاریخ بیچاره کرده است، چون راه اصلاح را می بندد و ما باید برائت جوییم.
  • شهریار IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    5 0
    نویسنده یک موضوع را فراموش کرده است،بیماری "خود حق پنداری" . این اصطلاح را من ساختم و فکر میکنم باید به عنوان بیماری تلقی شود. چه کسی گفته که شما حق داری به صرف نماز خواندن پشت رهبری انقلاب خودت را در جناح حسین تلقی کنی و دیگری را که موضعش تمایل به شما یا رقیب شما نیست ولی منصفانه نظر میدهد، در جایگاه "حر" و بازگشته به "حق " قرار دهی؟ این حرف شما خودش همان مثل هرکس با "من" نیست، علیه من است. این فرد یا امثال این فرد، نه از جمهوری اسلامی هستند نه از طیف برانداز و اپوزیسیون خشن و خودفروش. موضعش این است که در جایگاه یک نقدنویس یا تحلیلگر، بی طرفانه آنچیزی را که به نفع کشور آبا و اجدادی اش هست ، بنویسد و از آن دفاع کند. بنا نیست و نباید باشد که به سپاه ما بپیوندد و ما هم توقع نداریم. ما مدعی هستیم حرفمان در این زمینه و آن زمینه درست است ولی یک چینی یک فرانسوی و یک اندونزیایی آزاده نیز باید حرف صحیح مارا دفاع کند و اگر جایی خطا داریم به ما گوشزد کند که ما بفهمیم درین موضوع ایراد داریم و باید اصلاح شویم... این "خود حق پنداری" اقوام و کشورها و احزاب را در درازای تاریخ بیچاره کرده است، چون راه اصلاح را می بندد و ما باید برائت جوییم.
  • امیر IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    2 4
    البته زمانی به تتلو هم جایزه میدادید..
  • علی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    2 5
    کسی گول فیگورهای انقلابی طور علیزاده رو میخوره که حسین درخشان رو نشناسه
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    0 0
    علیزاده مردتر از دولت ایران مردتر از نوه های امام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس