کد خبر 900417
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
آخوندی نمایه

خبرها حاکی از آن است که وزیر راه امروز معاونان خود را برای ضیافت نهار به یک رستوران در پایتخت دعوت کرده است. این‌گونه به نظر می‌رسد این ضیافت، جلسه آخر آخوندی با معاونانش است.

به گزارش مشرق، دیروز عضو کمیسیون عمران مجلس از احتمال استعفای وزیر راه و شهرسازی خبر داده و گفته بود:‌ آخوندی احتمالا به دلیل استعفا در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس برای بررسی طرح استیضاح حضور نیافته است.

فرج‌الله رجبی افزود: قرار بود ساعت 14 تا 16 امروز (یکشنبه 15 مهر) وزیر راه و شهرسازی در جلسه بررسی طرح استیضاحش حضور یابد، اما احتمالا به دلیل استعفا یا برکناری از سوی دولت در این جلسه حضور نیافت.

بیشتر بخوانید:

روحانی ۴ وزیر جدید به مجلس معرفی می‌کند

وی با بیان این‌که به نظر می‌رسد با توجه به این مسئله موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی توسط نمایندگان منتفی خواهد شد، افزود: رئیس کمیسیون عمران مجلس خطاب به اعضا گفت که استیضاح وزیر راه و شهرسازی ضرورتی ندارد.

حدود یک ساعت بعد روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بدون تکذیب برکناری وزیر راه و شهرسازی از سوی دولت اعلام کرد: «مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه گفته می‌شود وزیر راه و شهرسازی پس از اعلام دولت برای برکناری او، خود اعلام استعفا کرده است؛ که استعفای وزیر راه و شهرسازی تکذیب می‌شود.»

روز گذشته همچنین آخوندی در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع استعفای خود را تکذیب نکرد تا شائبه‌های رفتن وی از هیئت دولت تقویت شود.

در این وضعیت خبر می‌رسد امروز دوشنبه 16 مهر وزیر راه و شهرسازی معاونان خود را برای ضیافت نهار به یکی از رستوران‌های پایتخت دعوت کرده است. به نظر می‌رسد اخبار منتشر شده امروز در خصوص معرفی وزرای پیشنهادی جدید از سوی رئیس‌جمهوری برای چند وزارتخانه از جمله راه و شهرسازی طی هفته جاری واقعیت داشته و آخوندی برای برگزاری جلسه آخر با معاونان در ساختمان دادمان، رستوران را ترجیح داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    0 0
    دست پیش گرفت که پس نیفتد خوش به حالش بجای پاسخگویی راحت از مقامش کناره گیری میکند انگار نه انگار مسئولیت داشته!
  • سید رضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    10 1
    شام آخر !!
  • US ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    2 0
    از پنجره میاد تو !!!!
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    2 0
    این بشر بخدا این کاره نیست مگه مجبورید میذاریدش
  • ناشناس IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    2 0
    فقط به ایشون بگید زحمت بکشن وقتی دارن میرن،اون تعداد بیسوادایی را که با خودشون آوردن وزارت راه و شهرسازی و بهشون پست و مقام دادن رو هم با خودشون ببرن،لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس