یوسف سیدی

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی اعلام کرد مذاکراتی را با تیم پرسپولیس داشته اما هیچ چیز هنوز قطعی نشده است.

به گزارش مشرق، یوسف سیدی درباره شایعاتی که در مورد پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده، اظهار داشت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم. هیچ‌وقت نگفتم با پرسپولیس قرارداد بسته‌ام و چنین خبری هم نیست. من مدیر برنامه دارم و او در حال مذاکره با چهار، پنج تیم است و یک پیشنهاد خوب هم از یک تیم قطری دارم. به امید خدا تا چند وقت دیگر تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاً مذاکره‌ای با پرسپولیس داشته است یا خیر؟ گفت: بله، صحبت شده اما هیچ چیز قطعی و صد درصد نیست.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد در پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: هیچ بازیکنی نیست که دوست نداشته باشد در پرسپولیس بازی کند. پرسپولیس تیم بزرگ و پر طرفداری است و من هم دوست دارم در این تیم بازی کنم.

یوسف سیدی درباره «دلایل کنار گذاشته شدنش از تیم تراکتورسازی و اینکه آیا قراردادش را به طور قانونی با این تیم فسخ کرده یا خیر؟» گفت: در ابتدای فصل از سمت باشگاه تراکتورسازی با من تماس گرفتند که به این تیم بیا و کلی هم اصرار کردند. من آن زمان در گسترش فولاد حضور داشتم و به طور ثابت هم بازی می‌کردم. آنها پیشنهاد دادند من هم قبول کردم، در اردوی ترکیه و دو بازی اول لیگ هم بازیکن ثابت بودم، اما نمیدانم چرا یک دفعه به من گفتند دیگر در تمرینات شرکت نکن. هیچ دلیلی هم برایم ذکر نکردند. خدا را شکر همه مرا به لحاظ فنی واخلاقی می‌شناسند. باشگاه تراکتورسازی باید دلیل کنار گذاشتن من را بگوید،‌ حتی کمیته انضباطی این باشگاه هم هیچ چیز به من نگفت.

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی به من گفته باید به ماشین‌سازی بروی، مگر من بَرده‌ام! یعنی چه باید به ماشین‌سازی بروی،‌ من اصلا دوست ندارم این کار را بکنم! الان باید یک نفر به من پاسخگو باشد، نه پولم را داده‌اند و نه رضایت‌نامه‌ام را. چرا با آینده یک جوان بازی می‌کنند؟ الان هم من از تراکتوسازی به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده‌ام تا وضعیتم روشن شود. صد درصد هم برگه رضایت‌نامه‌ام را خواهم گرفت،‌ چون در قراردادم بندی وجود دارد که اگر پولم را تا هفته پنجم نگیرم و بازی هم نکنم،  می‌توانم یک طرفه فسخ کنم. این نامردی است، اگر مرا نمی‌خواهید چرا با آینده من بازی می‌کنید؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس