طلا

معاون مالیات بر ارزش افزده سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: فروشندگان طلای آب شده با شخصیت حقیقی مشمول ثبت‌نام مالیات بر ارزش افزوده نیستند.

به گزارش مشرق،‌ محمد مسیحی معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: فعالان اقتصادی شاغل در رسته آب شده فروشی طلا با شخصیت حقیقی مشمول مالیات ارزش افزوده نیستند و هنوز فراخوان نشده‌اند. 

بیشتر بخوانید:

سازمان مالیاتی مدافع مالیات بر عایدی سرمایه شد

محمد مسیحی در نامه‌ای به رئیس مالیاتی شهر و استان تهران، مدیران مالیات بر ارزش افزوده شهر و استان تهران و سایر استان‌ها اعلام کرد نظر به ابهامات مطروحه در خصوص شمولیت فعالان اقتصادی شاغل در رسته آب شده فروشی طلا بدین وسیله به آگاهی می‌رساند، براساس بررسی‌ به عمل آمده در مورد نوع فعالیت اشخاص مزبور و مطابق فراخوان‌های نظام مالیات بر ارزش افزوده تاکنون آب شده فروشان طلا با شخصیت حقیقی جهت ثبت‌نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده فراخوان نشده‌اند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    0 0
    به همین خیال باش ...یا مغرضید ویا نمیفهمید ویا نمیدانید حالا از هرکدامشان هستید .. یعنی نمیدانید که دلالان ودزدان همان سکه امامی وبهار ازادی را به محض خریداری از بانک شما انرا اب کرده وبا این استدلال غلط شما انرا جا بجا کرده ودوباره میفروشند ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس