کد خبر 900257
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
السد

بازیکنان فراخوانده تیم فوتبال السد به اردوی تیم ملی قطر پس از بازی تدارکاتی با اکوادور به تمرین تیم باشگاهی خود جهت آماده‌سازی بازی برابر پرسپولیس خواهند پیوست.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، عده‌ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر که شامل اعضای تیم السد خواهند بود پس از بازی تدارکاتی روز جمعه برابر اکوادور اردوی این تیم را ترک می‌کنند تا مهیای بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس شوند.

سانچز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر نیز در این رابطه گفت: البته می‌خواهیم با السد همکاری کنیم و بازیکنان این تیم بازی‌های زیادی در فصل جاری انجام دادند. به همین‌خاطر فشار زیادی را متحمل می‌شوند. ما پس از بازی با اکوادور تجزیه و تحلیل خودمان را انجام می‌دهیم و بازیکنان السد برای کمک به ماموریت آسیایی تیم‌ خود آزاد خواهیم کرد. فقط سعد الدوسری در اردوی تیم ملی فوتبال قطر می‌ماند زیرا از بازی با پرسپولیس محروم است.

تیم ملی فوتبال قطر جمعه هفته جاری و سه‌شنبه هفته آینده 2 بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی اکوادور و ازبکستان به ترتیب در دوحه و تاشکند برگزار خواهد کرد.

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و السد قطر ساعت 18:30 دقیقه روز اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. در  بازی رفت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه از سد السد گذشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس