کد خبر 900038
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
داورزنی

برخی از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها روز گذشته جلسه‌ای را با معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش برگزار کردند.

به گزارش مشرق، به دنبال قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در دستگاه‌های اجرایی و پست‌های مدیریتی، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت‌وگویی از بازنشسته بودن 12 رئیس بازنشسته خبر داد.

داورزنی همچنین روز گذشته در مصاحبه‌ای که با سایت وزارت ورزش داشت، اسامی 7 رئیس بازنشسته را مطرح و تاکید کرد که همه فدراسیون های ورزشی هم برابر قانون منع بکارگیری یکسان هستند. 

وی گفت: روسای بازنشسته تجربه بالایی دارند و در هیات رییسه فدراسیون ها می توانند نقش خوبی ایفا کنند. باید از فکر و تجربه آنها برای پیشرفت ورزش کشور استفاده شود.

داورزنی در همین خصوص روز گذشته با غلامرضا امینی، محمد درخشان، علیرضا رحیمی، بهرام شفیع، احمد ضیایی، محمدعلی صبور و مصطفی کریمی جلسه‌ای برگزار کرد. در این نشست قرار شد روسای بازنشسته برای حفظ منافع کشور و عمل به قانون استعفا دهند و فرصت را برای جوانان و مدیریت آینده مهیا کنند.

در این جلسه برخی از روسای فدراسیون‌ها نسبت به ماجرای استعفا اعتراض و گلایه داشتند که با داورزنی مطرح کردند. معاون وزیر هم در این صحبت‌ها تاکید کرد از تجربه روسای فدراسیون‌ها استفاده خواهد کرد و استعفای آنها به منزله خداحافظی از عرصه مدیریتی ورزش نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس