خبر ویژه

یکی از حاضران در دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور تصریح کرد حرف‌های مطرح شده ازسوی این افراد حرف جدید و جدی نبود. نعیمی‌پور می‌گوید حرف‌های مطرح شده، حرف‌های اصلاح‌طلبان بود نه مردم.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

محمد نعیمی‌پور در گفت‌وگو با جماران درباره دیدار روز چهارشنبه با روحانی اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه‌ها بود که ملاقاتی میان افرادی از اصلاح‌طلبان و آقای رئیس‌جمهور برقرار نشده بود، این ملاقات از این حیث موجب خشنودی و خوشحالی بود که بالاخره آقای رئیس‌جمهور فرصت کرد و چنین ملاقاتی را در برنامه‌های خود منظور نمود.


البته جا دارد که از آقای ربیعی «وزیر سابق کار» تشکر کنم که این روزها تلاش می‌کند تا ملاقات‌هایی را میان گروه‌های سیاسی و برخی گروه‌های مرجع با آقای روحانی برقرار کند.


وی افزود: اعضایی که در جلسه حاضر بودند، منتخبی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، فراکسیون امید و برخی افراد مستقل بودند.


این مجموعه به نحوی مطالباتی را که در فضای مجازی مطرح بوده یا از سوی گروه‌های مختلف و نخبگان طرح شده را بیان کردند. بسیاری از مواردی که از سوی افراد حاضر در جلسه مطرح شد، برای آقای روحانی موضوع جدیدی نبود. حرف‌هایی که در این جلسه مطرح شد جدید و قابل توجه نبود.


وی اظهار داشت: برخلاف برخی دوستان که حرف‌های مطرح شده به رئیس‌جمهور را صدای مردم می‌دانستند، من چنین نظری ندارم. این صدای اصلاح‌طلبانی بود که در همین حد مایه دارند و راهکار و روشی ندارند که بخواهند در جلسه با رئیس‌جمهور مطرح کنند.


نعیمی‌پور گفت: تا زمانی این اعتماد عمومی برقرار نشود بسیاری از مشکلات پابرجا خواهد بود. زیرا هرقدر هم توضیح داده شود باز هم مردم به دلیل بی‌اعتمادی که دارند و همچنین نخبگان، نمی‌توانند بپذیرند. جسته و گریخته برخی اعضای جلسه به این موضوع اشاره کردند، اما پاسخی داده نشد.


وی بیان کرد: تنها دستاورد جلسه چهارشنبه این بود که آقای رئیس‌جمهور از آقای عارف خواستند که کارگروهی تشکیل شود و قرار بر این شد تا آقای واعظی نیز در این زمینه همکاری کند.


نعیمی‌پور گفت: درواقع پیشنهاد رئیس‌جمهور دراین باره بیشتر شبیه یک دلداری بود که به مجموعه داده شد و اعضاء از آن خشنود شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس