کد خبر 899708
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
علی کریمی

با حمایت هواداران ایرانی، علی کریمی با قاطعیت در صدر جدول رده‌بندی برترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا قرار دارد.

به گزارش مشرق، بعد از انتخاب علی دایی آقای گل جهان به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا توسط مخاطبان سایت کنفدراسیون آسیا، حالا علی کریمی هم در یکقدمی کسب عنوان بهترین هافبک تاریخ این رقابت‌ها قرار دارد. بر اساس نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کریمی باید برای این عنوان با کیم جو سونگ از کره جنوبی، فهد الهریفی از عربستان، شونسوکه ناکامورا از ژاپن، شائو جیایی از چین، نشات اکرم از عراق، هری کیول از استرالیا، سرور جپاروف از ازبکستان، کیسوکه هوندا از ژاپن و کو جاچئول از کره جنوبی رقابت کند.

طی ۴ روز رای‌گیری بیش از ۴۰۰ هزار نفر هافبک برتر تاریخ جام ملت‌های آسیا را انتخاب کرده‌اند که علی کریمی با کسب ۹۱ درصد آرا با قاطعیت صدرنشین است. بعد از کریمی نشات اکرم هافبک اسبق تیم ملی عراق با کسب ۴ درصد آرا در رده‌ی دوم جدول رده بندی قرار دارد.

با توجه به انتخاب علی دایی به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و صدرنشینی قاطع علی کریمی در بین هافبک‌های برتر تاریخ این رقابت‌ها، می‌توان حدس زد که با هجوم هواداران ایرانی در این رای‌گیری که در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود در پست‌های دیگر هم اگر نمایندگانی از ایران در بین برترین‌ها حضور داشته باشند باز هم برترین بازیکن تاریخ جام ملت‌های آسیا در آن پست از کشورمان است.

در همین رابطه بخوانید:

علی دایی بهترین مهاجم تمامی ادوار جام ملت‌های آسیا شد+ عکس

کاربران ایرانی در یک دهه اخیر نشان دادند در نظرسنجی‌های اینترنتی شانسی برای گزینه‌های غیر ایرانی باقی نمی‌گذارند و این بار هم علی دایی و علی کریمی با قاطعیت به برتری رسیدند.

علی دایی در جام ملت‌های ۱۹۹۶ درخشش فوق العاده‌ای داشت و علی کریمی در جام ملت‌های ۲۰۰۴ عالی بود.

برای رای دادن به علی کریمی اینجا کلیک کنید.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس