عربستان

رئیس صنایع دفاع عربستان گفت: گفت وگو با تولید کنندگان عمده سلاح در آفریقای جنوبی جریان دارد و ما خرید بخشی از سهام شرکت دنل داینمیکس که با مشکلات مالی روبروست، بررسی می کنیم.

به گزارش مشرق، آندریاس شویر مدیر اجرایی صنایع نظامی عربستان بدون ذکر اسامی شرکای احتمالی اش گفت: پیش بینی ما این است که نخستین شراکت میان ریاض و کیپ تاون پایان سال جاری میلادی انجام شود.از سوی دیگر، مدیریت پروژه های عمومی آفریقای جنوبی که بر شرکت دنل داینمیکس نظارت دارد، با تایید آغاز گفت و گو با شرکت های عربستانی، اعلام کرد: سخن گفتن درباره جزئیات این مشارکت احتمالی بسیار زود است.

تولیدات شرکت دنل داینمیکس که یک شرکت ساخت سلاح و مهمات به شمار می رود، شامل ساخت پهپادهای «یو ای وی»، « موشک های هوا به هوا»، «موشک های ضد زره» است.آفریقای جنوبی در سال‏های اخیر تلاش کرده تا سهم خود از بازار فروش تسلیحات را افزایش دهد. یکی از اصلی‏ ترین مزیت‏های این کشور برخورداری از تنوع اقلیمی و محیط‏ های فیزیکی مختلف برای آزمایش و ارزیابی تجهیزات نظامی است.این حوزه به یکی از اصلی‏ ترین زمینه‏ های همکاری صنایع دفاعی این کشور و شرکت‏های پیشرو خارجی تبدیل شده است.صنایع نظامی در آفریقای جنوبی تلاش می کنند، در قالب همکاری با سایر کشورها توانمندی‏ های فناورانه خود را ارتقا داده و محصولات دفاعی متنوع‏ تری را به بازارهای بین‏ المللی عرضه کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    2 10
    فعلا نیروگاه خورشیدیشون و اصلاحات اقتصادی و واگذاری سهام آرامکو رو به نتیجه برسونند تا بعد.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    3 4
    عربستان مث ترکش های منفجر شده خودش را به آب و آتش به هر جا میزنه که جلیقیه نجاتش باشن......
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    6 7
    آقا یکی به این ولیعهد عربستان بگه برت اند ویتنی رو هم که بخری بازم همون گاو شیرده امریکایی. زهی خیال باطل، امریکا برای هر کشوری در دنیا یه سری حد و حدود توی دستیابی به فناوری تعیین کرده. چه توی بخش نظامی چه اقتصادی و علمی. جلوتر از اون اگه بری خودش کلکت رو میکنه.
    • IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
      3 0
      اصولا مهمترین مشکل امریکا بزرگ شدن اقتصاد دیگر کشورها هست
    • IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
      3 0
      اصولا مهمترین مشکل امریکا بزرگ شدن اقتصاد دیگر کشورها هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس