کد خبر 899657
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کشتی

رژیم صهیونیستی با ۴ کشتی‌گیر عازم مسابقات جهانی بزرگسالان در مجارستان می شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان از روز ۲۸ مهرماه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان آغاز می‌شود و تیم‌ ‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز به عنوان یکی از  مدعیان اصلی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

 

پس اخطار جدی اتحادیه جهانی کشتی و حساسیت کمیته بین المللی المپیک به موضوع عدم رویارویی کشتی‌گیران ایران مقابل کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی و تهدید به محرومیت های احتمالی در صورت تکرار این اتفاق، رژیم صهیونیستی با اهداف سیاسی و ضربه به جایگاه کشتی و ورزش ایران در جهان و با حمایت برخی از کشورهای صاحب نام کشتی جهان، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی کشتی انجام داده و رئیس گرجستانی الاصل فدراسیون کشتی رژیم صهیونیستی، کشتی‌گیران و مربیان زیادی را از کشورهایی نظیر گرجستان جذب کرده است.

بر همین اساس رژیم صهیونیستی، در ادامه  برنامه‌ریزی‌های خود، با ۴  کشتی‌گیر شامل 2 آزادکار و 2 فرنگی کار در رقابت‌های جهانی  شرکت خواهد کرد.

به این ترتیب احتمال هم گروهی نمایندگان کشتی ایران و رژیم صهیونیستی با توجه به حساسیت های ایجاد شده بیش از  هر زمان دیگری است تا این موضوع جدی ترین دغدغه مسئولان فدراسیون کشتی در آستانه این رقابت‌ها شود.

احد پازاج مدیر تیم‌های  ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید با تایید این خبر گفت:  این موضوع به جدی ترین دغدغه فدراسین کشتی و کادر فنی و کشتی‌گیران ایران در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی تبدیل شده است و با توجه به اطلاعاتی که ما کسب کردیم آن ها در اوزان میانی در رقابت‌ها شرکت می کنند.

رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در ۱۰ وزن کشتی آزاد و ۱۰ وزن کشتی فرنگی روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه برگزار می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    1 3
    به نظرم از همین الان نریم مسابقات به خدا سنگین تره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس