امیر حاتمی نمایه

وزیر دفاع گفت: عملیات موشکی سپاه مرحله‌ای از پاسخ به تروریست‌ها بود و موشک‌ها با دقت به مواضع برخورد کرد.

به گزارش مشرق، امیرحاتمی وزیر دفاع ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همانطور که خواست مردم و تاکید رهبری بود بلافاصله شورای‌عالی امنیت ملی تصمیم گیری کرد و برادران عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مصوبه را با قوت ، دقت و به موقع اجرا کردند.

وزیر دفاع گفت: همانطور که از ابتدا گفته شد کسانی که علیه امنیت کشورمان اقدام کنند بایستی منتظر پاسخی سخت و کوبنده باشند . من هم ابتدا گفتم تروریست‌ها باید منتظر انتقام سخت و کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشند؛ که به لطف الهی و به همت رزمندگان عزیزمان این اتفاق به خوبی افتاد و مرحله ای از پاسخ تروریست ها داده شد.

بیشتر بخوانید:

برای سرکوب تهدید از هیچکس اجازه نمی‌گیریم

وی با بیان اینکه تروریست ها باید منتظر اقدامات بعدی باشند گفت: کسی نباید به خودش اجازه دهد، در باره ملت عزیز ایران و امنیت کشورمان اقدامی کند؛ چرا که پاسخ درخوری دریافت می‌کند. موشک‌هایی که امروز در صنایع دفاعی به دست عزیزان متخصص ما تولید می‌شوند، به خوبی توسط نیروهای مسلح به کار گیری شد و تمام نتایجی که در آزمایش های میدانی گرفته بودیم به منصه ظهور رسید و همان طور که انتظار داشتیم به اهداف خودشان اصابت کردند.

وزیر دفاع گفت: این عملیات مرحله‌ای از پاسخ به تروریست‌ها بود و اینکه کسی نباید نسبت به برهم زدن امنیت مردم اقدامی انجام دهد و موشک‌ها با دقت به مواضع برخورد کرد و آمار اولیه ۴۰ نفر بوده است و فکر می کنم باید منتظر آمارهای بعدی هم باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
    2 0
    باید فرکری هم به حال کشور مینیاتوری امارات که رسما خوشحالیش را از جنایت اهواز ابراز کرد ونیز ارجیف محمد بن سلمان کرد ! این دوکشور موئسس داعش و الأهوازیه وحامی مالی این گروهک ها هستند ! من یقین دارم امریکا حاضر نیست برای حمایت از عربها حتی یک سربازش مجروح شود !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس