استقلال

کسی نمی دانست وقتی فرشید اسماعیلی در شامگاه نوزدهم مرداد امسال به تراکتورسازی گل زد، یک رکورد غیرقابل باور از استقلال در تاریخ لیگ برتر ثبت می‌شود!

سرویس ورزش مشرق – تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر و دستیاران خارجی و وطنی اش تا این لحظه ۳۹۹ دقیقه است (بدون احتساب وقت های تلف شده در ۵ بازی قبلی) که گلی در چارچوب مسابقات لیگ برتر به ثمر نرسانده است. نتیجه اش هم واضح بوده که این تیم با ۸ امتیاز از ۷ بازی در رده یازدهم جدول جاخوش کرده است!

استقلال در دقیقه ۵۱ بازی مقابل تراکتورسازی سومین گل خود را توسط فرشید اسماعیلی زد و در ۳۹ دقیقه باقیمانده از آن دیدار دیگر گلی به ثمر نرساند. این تیم در رویارویی با پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و نساجی هم گلی به ثمر نرساند تا ۲۷۰ دقیقه دیگر هم به دقایق قبلی اضافه شود و رکورد گل نزدن مهاجمان آبی به ۳۰۹ دقیقه برسد.

استقلال در دربی ۸۸ این فرصت را داشت تا با زدن یک گل، مانع از ثبت رکوردی جدید در تاریخ گل نزدن هایش در لیگ برتر شود اما در پایان یک دربی کسل کننده رکورد ۳۹۹ دقیقه گل نزدن را برای خود ثبت کرد و از این حیث رکورد زد!

البته استقلال فصل قبل هم در چنین شرایطی در حال ثبت رکورد بود ولی ذوب آهنی ها با دریافت یک گل از استقلال، تعداد دقایق کمتری از این حیث را برای استقلال ثبت کردند.

استقلال فصل پیش هم در دیدار با تراکتورسازی در هفته سوم و در دقیقه ۴۲ با شوت سرور جپاروف گلزنی کرد ولی پس از آن در ۳ بازی گلی به ثمر نرساند! سایپا، پدیده و پارس جنوبی جم ۲۷۰ دقیقه گل نزدن را در کارنامه علیرضا منصوریان (سرمربی وقت تیم) و بازیکنانش ثبت کرد اما دیدار بعدی این تیم مقابل ذوب آهن با گل دقیقه ۱۳ روزبه چشمی همراه شد تا استقلال پس از آن ۳۳۱ دقیقه، گلزنی را از سر بگیرد.

مرور دیدارهای پیشین استقلال در ادوار ۱۷ گانه قبلی لیگ برتر نشان می دهد این ۳۹۹ دقیقه، بیشترین دقایقی است که این تیم در دیدارهای متوالی موفق به باز کردن دروازه رقبای خود نشده و از این حیث رکوردی جدید توسط وینفرد شفر در کارنامه استقلال ثبت شده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس