روحانی نمایه

رئیس‌ جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن شصت و نهمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین، اظهار امیدواری کرد که با عنایت به سابقه دیرینه روابط فیمابین، شاهد رسیدن به منافع مشترک باشیم.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن شصت و نهمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین، اظهار امیدواری کرد که با عنایت به سابقه دیرینه روابط فیمابین و با مساعی مشترک، شاهد تعمیق روابط و تحقق تفاهمات به عمل آمده در راستای رسیدن به منافع مشترک باشیم.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن شصت و نهمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین را به جناب‌عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

طی سالیان گذشته، چین به پیشرفت‌های بسیار مهم و قابل توجهی در همه زمینه‌ها دست یافته که موجب خرسندی مسئولین و مقامات جمهوری اسلامی ایران است. روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین نیز با اراده مقامات عالی‌رتبه دو کشور، در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. امیدوارم با عنایت به سابقه دیرینه روابط فیمابین و با مساعی مشترک، شاهد تعمیق روابط و تحقق تفاهمات به عمل آمده در مذاکرات اینجانب با جناب‌عالی در راستای رسیدن به منافع مشترک باشیم.سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و کامیابی مردم جمهوری خلق چین را آرزومندم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میثم IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    1 0
    عجب پس خرزو خان سفیر ایران در پکن هستند در حال حاظر؟جل الخال چقدم عالیهههههههه روابط که سفیر نداریم.حرفایی بعضا زده میشه که حتا مرغ پخته شده هم خندش میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس