کد خبر 898275
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
سیامند رحمان

سایت کمیته آسیایی پارالمپیک در گزارشی عنوان کرد که سیامند رحمان، قویترین ورزشکار پارالمپیک جهان می آید تا بر رکوردی که متعلق به خودش است، غلبه کند.

به گزارش مشرق، برخی از بهترین پاورلیفترهای جهان می آیند تا در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا بهترین نمایش را داشته و در کنار 166 ورزشکار از 27 کشور برای رسیدن به 20 مدال رقابت داشته باشند.

در گزارش کمیته آسیایی پارالمپیک می خوانیم: در راس حاضران در این رقابت ها، دو تیم ایران و چین قرار دارند که نامزد کسب بیشترین مدال ها هستند؛ اما قراقستان، ویتنام و عراق نیز تلاش می کنند تا به موفقیت هایی برسند و این دو قدرت را تحت فشار قرار دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: یکی از کسانی که همه مشتاقند تا عملکرد وی را در این رویداد ببینند، قویی ترین ورزشکار پارالمپیک جهان، سیامند رحمان در دسته فوق سنگین است. او این عنوان را در بازیهای پارالمپیک ریو کسب کرد که توانست رکورد 310 کیلوگرم را با موفقیت به ثبت برساند.

در ادامه گزارش سایت پارالمپیک آسیا، به ورزشکاران حاضر در مسابقات پاورلیفتینگ از سایر کشورها نیز پرداخته شده و ارزیابی شده اند. این رقابت ها به مدت شش روز در سالن بالایی سودیرمن برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس