کد خبر 898240
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
جواد منافی - کراپ‌شده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: غیبت سرمربی پرسپولیس در باز رفت مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل محرومیت بزرگترین مشکل این تیم در دوحه است.

به گزارش مشرق، جواد منافی در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: این دیدار، یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس در چند سال اخیر خواهد بود. السد قطر یکی از بهترین تیم های آسیا است که بازیکنان فوق العاده ای همچون ژاوی، گابی و بونجاح دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بزرگترین مشکل در بازی پرسپولیس مقابل السد قطر نبود برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت است که بدترین خبر هم محسوب می شود. به نظرم او در بازی قبلی پرسپولیس در آسیا بی دلیل اخراج شد و حالا نمی تواند روی نیمکت بنشیند. حضور برانکو در کنار زمین می توانست استرس این تیم را کاهش دهد. پرسپولیس در بدترین شرایط که محمد انصاری و کمال کامیابی نیا را به خاطر محرومیت و حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد باید مقابل السدی بازی کند که هزینه های میلیاردی برای قهرمانی در آسیا کرده است.

مربی پیشین پرسپولیس درباره نقاط ضعف و قوت پرسپولیس افزود: واقعا این تیم ضعفی ندارد. تنها مشکل پرسپولیس نبود بازیکنانش است. این تیم دفاع خیلی خوبی دارد و امیدوارم جانشینان محمد انصاری و حسین ماهینی بتوانند بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه افزود: اولویت پرسپولیس در دوحه باید گل نخوردن باشد. اگر این تیم گلی را دریافت نکند و هوشمندانه بازی کند می تواند رویای حضور در فینال لیگ قهرمانان را برای هوادارانش برآورده کند. پرسپولیس با کمترین توان، بهترین نتایج را گرفته است و می توان به آینده خوشبین بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    0 0
    برعکس تلاش پرسپولیس بایدگل زدن باشه نه گل نخوردن چون گل زدن درخانه حریف خیلی ارزش داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس