والیبال

دبیرکل فدراسیون والیبال روز شنبه میزبان ناظر یونانی مسابقات کاسپین سریز بود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر حسین منظمی دبیر کل فدراسیون والیبال در دفتر ریاست فدراسیون میزبان سوفیانوس ناظر بین المللی فدراسیون جهانی بود که برای حضور در مسابقات کاسپین سریز به تهران سفر کرده است.

سوفیانوس در این جلسه با اشاره به حضور تیم های پایه ایران در این مسابقات و اهمیت این موضوع گفت: والیبال سالنی ایران در بین قدرت های برتر والیبال جهان است. و هدف گذاری والیبال ساحلی نباید تنها حضور در مسابقات المپیک که باید درخشش در این مسابقات باشد زیرا ساحلی ایران پیشینه خوبی دارد.


وی در ادامه این جلسه خاطر نشان کرد: زمین ها و داوری مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا برای مرتبه اول است که این مسابقات برگزار می شود و باید به بهترین شکل انجام شود.


امیرحسین منظمی نیز ضمن خوش آمد گویی به این ناظر یونانی اعلام کرد که فدراسیون والیبال ایران و سازمان ساحلی به دنبال برگزاری مناسب این مسابقات و میزبانی درخشان است و همچنین پیشرفت ساحلی ایران در رده های مختلف را در دستور کار خود دارد.

سوفیانوس نیز در بخش پایانی صحبت های خود اعلام کرد: روند پیشرفت والیبال ایران در سال های گذشته اعجاب انگیز بوده و همواره کارشناسان فدراسیون جهانی به این موضوع اشاره کردند.


ناظر فدراسیون جهانی بعد از پایان این جلسه به شهر گرگان سفر کرد تا از این شهر راهی بندر ترکمن شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس