کد خبر 897606
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
نیمه دوم بازی سرد استقلال و پرسپولیس

تمرین صبح امروز پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی برگزار شد تا نبود مدافع باعث حضور سیامک نعمتی در خط دفاعی شود.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۰ صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* سیدجلال حسینی نیم ساعت زودتر از سایر بازیکنان به محل تمرین سرخپوشان رسید و پس از گفتگو با پزشک تیم و برانکو اجازه پیدا کرد تمرین نکند. کاپیتان سرخپوشان پیش از شروع تمرین این تیم، محل تمرین را ترک کرد.

* ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی نتوانست در تمرین شرکت کند از این رو علیرضا بیرانوند تمرینات خود را به تنهایی دنبال کرد.

* مصدومیت حسین ماهینی و نبودن سیدجلال حسینی در تمرین امروز پرسپولیس سبب شد تا سیامک نعمتی که به عنوان مهاجم و هافبک بازی می کند در تمرین امروز در قلب خط دفاعی سرخپوشان حضور داشته باشد. در این مورد گفته می شود احتمال استفاده از نعمتی در خط دفاعی برای دیدار با السد وجود دارد. شاید نقشه برانکو زودتر از این دیدار لو رفته باشد!

* بازیکنان پرسپولیس قبل از حضور در چمن ورزشگاه کاظمی حدود نیم ساعت در سالن وزنه مشغول تمرینات بدنسازی زیر نظر مارکو مربی بدنسازی این تیم شدند.

* سرخپوشان پایتخت تمرین با توپ را در چمن آغاز کردند، مدافعان زیر نظر برانکو تمرین کردند همچنین مهاجمان و هافبک های پرسپولیس تمرینات تاکتیکی خود را با دستورات زلاتکو ایوانکوویچ پیگیری کردند.

* سانتر از جناحین آیتم پایانی تمرین سرخپوشان بود تا بازیکنان پرسپولیس  اینگونه آخرین تمرین خود را در تهران، پیش از بازی با السد قطر انجام دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس