تارتار

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: کار بزرگی انجام داده‌ایم و بدون دریافت یک ریال در حال حاضر بالاتر از ذوب‌آهن و استقلال هستیم.

به گزارش مشرق، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم از مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم پارس جنوبی و پدیده از ساعت 18:30 در ورزشگاه 20 هزار نفری تختی شهرجم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در پایان این دیدار، اظهار داشت: بازی  جذابی بود و دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول پدیده خوب شروع کرد.البته در بحث مالکیت توپ از ما بهتر بود. هر چند که موقعیت‌های ما خطرناک تر بود. دو موقعیت تک به تک را از دست دادیم. نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود. در جلو و عقب زمین بازی در اختیار ما بود. بد شانس بودیم. هواداران سنگ تمام گذاشتند از آنها ممنونم و شرمنده آنها هستیم. از همه آنها تشکر می‌کنم.

مهدی تارتار در ادامه صحبت‌‌های خود خاطرنشان کرد:‌ ماروی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و توپ وقتی ارسال می‌شود خیلی مهم است کجا فرود می‌آید و این کار دفاع را سخت می‌کند. اتفاقی توپ رد شد و دست مهاجم حریف رسید و گل شد. فوتبال اشتباهات زیاد دارد و هر کسی کمتر اشتباه کند برنده بازی است. 

وی در مورد داوری گفت: در این سه سال بدترین داوری‌ها را دیدیم، همیشه در حق ما اجحاف شده است. باید فیلمی تهیه کنیم و اتفاقاتی که در این شهر افتاده را بررسی کنیم من فکر می‌کنم از حجب و حیای هواداران سواستفاده می‌شود و چنین اتفاقاتی می‌افتد. داوران اگر می‌خواهند هواداران حرمت آنها را نگه دارند پس از این موضوع سواستفاده نکنند. هواداران ما در این دو سه سال نمونه بودند کوچکترین بی‌احترامی به داوری نکردند من از کمیته داوران می‌خواهم به این موضوع رسیدگی شود. 

سرمربی تیم پارس جنوبی در ادامه عنوان کرد: به هر حال برنامه‌های شب‌های فوتبالی و ۹۰ باید عدالت را اجرا کنند نمی‌گویم عدالت را اجرا نمی‌کنند اما برای بررسی بازی‌های ما دو و سه نصف‌شب برنامه می‌گذارند نمی‌خواهم اسم تیم دیگری را بیاورم اما از بعضی تیم‌ها در اول برنامه‌ها مشکلات‌شان را پیگیری می‌کنند و حمایت می‌کنند و ما نمی‌دانیم که چکار باید بکنیم تا حمایت شویم.

تارتار در ادامه گفت: ما در این چند سال مظلوم بودیم من از مسئولان می‌خواهم حق ما را بگیرند ما از لحاظ مالی مشکل داریم اما از لحاظ سیاسی حق ما را بگیرند، نگذارند این تیم با مشکلاتی که دارد مثل تیم‌های قبلی شود این تیم شور و اشتیاق را به شهر آورده است. ما در حال حاضر هر دو جام را به جدیت دنبال می‌کنیم خوشبختانه تیم یکدستی را داریم. ممکن است هر هفته سه تا چهار نفر را عوض کنیم اما کیفیت تیم ما یکدست است. ما مرحله جام حذفی را به سختی عبور کرده‌ایم و با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی گفت: فرشید یکی از بازیکنان سرعتی ما است و امسال برای ما زیاد بازی نکرده.بدنش در شرایط بازی نبوده است امروز دو موقعیت به دست آورد او باید در فضای لیگ برتر بیشتر بازی کند تا شرایط برای او مهیا شود.

سرمربی تیم پارس جنوبی در ادامه صحبت‌های خود با توجه به بحثی که با یکی از خبرنگاران در مورد شرایط تیم داشت، گفت: مشکلی از نظر تیمی نداریم پتانسیل ما همین است شما سال قبل را در نظر نگیرید ما دو سال است که به لیگ برتر آمده‌ایم و مشکل مالی داریم. باید ببینیم آیا پتانسیل این را داریم که با سپاهان و ذوب‌آهن رقابت کنیم یا باید با تیم‌های ته جدولی رقابت کنیم. پدیده بازیکنانش جابه‌جا نشده‌اند یار آنها همین است، دفاع وسط و قاضی را از دست دادند، معین عباسیان را از دست دادند در واقع چهار بازیکن خود را از دست دادند اما تمام بازیکنان ما که به چشم می‌آمدند را بردند این قضاوت شما در مورد شرایط تیم ما ناعادلانه است، ضعف هرچه است برعهده من است، ضعف من هستم، مشکل من هستم، ما کار بزرگی انجام داده‌ایم و بدون دریافت یک ریال در حال حاضر بالاتر از ذوب‌آهن و استقلال هستیم، اگر فکر می‌کنید مشکل من هستم بله مشکل من هستم. 

تارتار در ادامه صحبت‌های خود پس از اینکه بحث او با یک خبرنگار ادامه داشت، نشست خبری را ترک کرد و نشست خبری نیمه‌کاره پایان یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس