کد خبر 897434
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
امید نمازی

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است تیمش از این بیشتر نمی‌تواند بدشانس باشد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن در جریان هفته هشتم لیگ برتر با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: چیز خاصی اتفاق نیفتاد. ما از همان اول موقعیت‌های زیادی داشتیم و ماشاءالله گلر آن‌ها هم روز خوبش بود و توپ‌های زیادی گرفت. اشتباهات فردی در تیم ما زیاد بود. نمی‌دانم، تیم‌مان طلسم شده و نمی‌توانیم بیش از این بدشانس شویم.

او افزود: فکر می‌کنم گل دوم هم روی اشتباه خودمان بود که راحت توپ را لو دادیم. ضربه آن‌ها هم به زمین خورد و مقابل رشید پله شد و وارد دروازه شد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره داوری این دیدار گفت: نمی‌خواهیم درباره داوری صحبت کنم. بازیکنان از جان مایه گذاشتند و باوجود ۱۰ نفره شدن توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. باید تلاش بیشتری بکنیم تا اشتباهات کم شود. امشب تلاش‌مان در حد این بود که ۱۰ نفره بازی را جبران کنیم. باید تا سوت پایان بازی تمام توان‌مان را به کار ببریم. بازیکنان امشب خوب کردند اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم.

نمازی در پاسخ به این سوال که چرا پس از داربی اصفهان، تیمش دچار افت شد، گفت: من در جلسه فنی قبل از بازی فرمول بردن بازی را به بازیکنان گفتم. اول گل نخوریم، دوم فوتبال بازی کنیم و سوم گل بزنیم. ما دو اشتباه کردیم و گل خوردیم. اگر نوار بازی را بگذارم، می‌بینید که خط دفاع ما اشتباهات زیادی داشت. حرف شما درست است که خط دفاعمان پر اشتباه است. در بازی‌های قبلی هم تمام حملات با ذوب‌آهن است اما ما یک اشتباه می‌کنیم و تمام توپ‌ها گل می‌شود. اشتباه وجود دارد اما تیم ما از این اشتباهات، صدمه زیادی دیده است. باید دفاع‌مان بهتر شود و فکر می‌کنم که در هفته اخیر، دفاعمان بهتر شود.

او درباره غیبت مسلمان و اینکه آیا با او مشکلی دارد، گفت‌: من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. من انتظار دارم که همه بازیکنان در زمین بدوند و انرژی‌شان را خالی کنند. اگر این کارها را بکنند، ‌بازی می‌کنند. وقتی بازیکنی نمی‌خواهد تلاش کند، چه بگویم؟ چرا باید بازی‌اش بدهیم. شما یک انتظاراتی از بازیکنان دارید. من از حسینی انتظارم خیلی بالا است و او امشب تاثیرگذار بود. شما فوتبال را می‌شناسید، می‌بینید که ما خوب بازی می‌کنیم. ما شروع به بردن می‌کنیم و اینکه توانستیم شکست را جبران کنیم، شروع بردهای ما است. من سوالات حاشیه‌ای را جواب نمی‌دهم. اگر بازیکنی تلاش کند در تیم من بازی می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس