تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با درخشش مهاجم ایرلندی خود مقابل استقلال خوزستان به برد پرگل رسید.

به گزارش مشرق، در سومین دیدار از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۴۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه، تراکتورسازی با ارائه یک بازی برتر موفق شد میهمانش را با نتیجه ۶ بر صفر شکست بدهد. (فیلم خلاصه دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان)

در این بازی علی عبدالله‌زاده (۲۰)، آنتونی استوکس (۳۵ - از روی نقطه پنالتی، ۴۰، ۶۴ و ۸۴) و اشکان دژاگه (۹۰) برای تراکتورسازی موفق به گلزنی شدند تا این تیم سومین پیروزی‌اش در فصل جاری را جشن بگیرد و ۱۳ امتیازی شود.

تراکتورسازی در این دیدار تیم برتر میدان بود و شاگردان داریوش یزدی حرفی برای گفتن نداشتند. تراکتورسازی با این نتیجه ۱۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. استقلال خوزستان نیز با ۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

این بازی به قضاوت یاسر همرنگ برگزار شد و کیانی، شاه‌مکوندزاده و حمدی‌نژاد هر سه از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

به گزارش مشرق، در دیگر دیدارهای این هفته این نتایج به دست آمد:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس