کد خبر 897202
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
تراکتورسازی

‌مالک باشگاه تراکتورسازی در بیانیه‌ای برخی نکات و مسائل مدنظرش را با هواداران تراکتورسازی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی با اشاره به این نکته که قدرت گرفتن تراکتورسازی و شخصیت ویژه این تیم موجب به خطر افتادن منافع برخی افراد پیرامون این باشگاه شده، اعلام کرد باوجود تمام کارشکنی‌ها، این کشتی بزرگ به راه خود ادامه خواهد داد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در بیانیه‌ای خطاب به هواداران این باشگاه عنوان کرد:

«با سلام خدمت تمام هواداران اخلاق مدار و پاک تراکتور در تمام ایران که سرمایه‌های اصلی این باشگاه هستند، بنده صرفاً با اتکا به شما پای به میدان این رقابت سخت گذاشته‌ام و همان‌طور که می‌دانید باشگاه تراکتورسازی امسال با تغییرات بسیاری نسبت به گذشته در جهت سربلندی و خوشحالی هواداران با مدیریت جدید آغاز به کارکرده است.

در این راستا مدیریت جدید باشگاه اقدامات مهمی را در دستور کار قرار داده است؛ ازجمله: استخدام مربی نامدار خارجی، بازیکنان باکیفیت و ممتاز ایرانی شاغل در داخل و خارج کشور و همچنین سازمان‌دهی اقتصادی تیم برای حرکت به سمت باشگاه‌داری حرفه‌ای تا جایی که طوفان حوادث، تراکتورسازی بزرگ را اسیر خود نکند.

اما باوجود رضایت عاشقان این تیم مردمی و ابراز لطف همیشگی آن‌ها از تحولات سریع باشگاه، همچنان عده‌ای با انتشار اخبار، نقل‌قول‌ها و تحلیل‌های کذب و نادرست در رسانه‌های غیرحرفه‌ای، سعی در نا امید کردن هواداران و «تراختورچیلار» دارند.

با ادامه این تحرکات منفی، به این نتیجه رسیدیم تا نکاتی را خطاب به این افراد یادآور شویم:

1-  باقدرت گرفتن باشگاه بزرگ تراکتورسازی و جو مثبتی که در بین تماشاگران عزیز تیم به وجود آمده، افرادی منافعشان به خطر افتاده و به پیکره تیم ضربه می‌زنند که باید هویتشان برای هواداران مشخص شود. اشخاصی که اشرافی به شرایط موجود تیم ندارند، هرگز نمی‌توانند برای باشگاه تراکتورسازی تصمیم‌گیری کنند. بنده نیز به نمایندگی از هواداران این اخبار بیهوده را قبول نمی‌کنم، چون آن‌ها دلسوز تراکتور نیستند. قصد این افراد حاشیه‌سازی برای تیم محبوب تراکتورسازی است، درحالی‌که آن‌ها خود را به‌ظاهر هوادار واقعی تیم می‌دانند. حال سؤال این است، آیا آن‌ها دلسوز واقعی تیم هستند یا ما و شما هواداران که در هر شرایطی پشتیبان تراکتورسازی بوده‌ایم؟ این افراد که بعضی از سایت‌ها، کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی را هدایت می‌کنند، خواسته یا ناخواسته به تیم بزرگ تراکتورسازی ضربه می‌زنند و نظر خود را به‌جای هواداران میلیونی تراکتور تحمیل می‌کنند.

2- افرادی که چشم دیدن موفقیت تراکتور را ندارند، آیا از خود سؤال کرده‌اند که چرا این باشگاه همواره تا لحظه عقد قرارداد با مربی یا بازیکن از افشای نام آن خودداری می‌کند؟ این سؤال را بازهم از خود بپرسید چون پاسخ آن باعث خواهد شد که روی دیگر سکه آن‌ها دیده شود. روی دیگر سکه نشان می‌دهد که برخلاف هواداران از پرستاره بودن تیم تراکتور رضایت ندارید و به دنبال اهداف خود هستید، غافل از اینکه هواداران پرشور پشت تراکتور بوده و هستند و این بدخواهی‌ها را خنثی خواهند نمود.

3- در ابتدای حضور خود در تراکتور عرض کردم که به خاطر شادی مردم و خواست آن‌ها و خدمت‌رسانی وارد گود شده‌ام و به همین خاطر از این پس هر فرد یا رسانه‌ای برخلاف منافع و ضرر باشگاه تراکتورسازی و به خاطر منافع شخصی کاری انجام دهد، شخصاً این افراد را به هواداران عزیز معرفی خواهم کرد؛ این هشدار را هم به کسانی می‌دهم که در جبهه مقابل تراکتورسازی ایستاده‌اند و بر این تیم مردمی می‌تازند که بدانند هواداران با حضور شایسته خود در ورزشگاه پاسخ بدخواهان را خواهند داد.

 4- آیا خوش‌بین‌ترین هوادار باشگاه تراکتورسازی در چنین شرایطی که پیش از فصل وجود داشت، انتظار داشت چنین تیمی با حضور ستاره‌های ملی و بازیکنان باکیفیت خارجی بسته شود؟ پس چرا عده‌ای اکنون قصد دارند با انتشار مطالب کذب و اظهارات نادرست باعث دلسردی همه زحمت کشان شوند؟ آیا منافع این افراد به خطر نیفتاده که این‌چنین به تیم مدیریتی می‌تازند؟

5- لطفاً رفتن آقای توشاک از تراکتورسازی را مستمسک تحلیل‌های خود قرار ندهید. ما در این جدایی به‌عنوان ذی‌نفع با ایشان به تفاهم رسیدیم و شخصی مقصر رفتن توشاک نبوده است. وی یک مربی بزرگ، حرفه‌ای و باشخصیت بوده و همان‌طور که پیش‌ازاین عنوان شد حضور آقای توشاک کمک بزرگی در ابتدای فصل به ما کرد. پس ضمن قدردانی از آقای توشاک بایستی بدانیم در موضوع جدایی ایشان نکته‌هایی وجود دارد اما باشگاه تراکتورسازی پرونده این موضوع را بسته و به آینده فکر می‌کند. آیا هواداران واقعی تراکتور راضی می‌شوند تیم محبوبشان به خاطر مسائل این‌چنینی به حاشیه برود و نتیجه نگیرد؟

6- شکی نیست که در یک لیگ فوتبال مدیریت همه عوامل و اتفاقات در اختیار شما نیست. به‌عنوان‌مثال حذف تیم ما از جام حذفی ارتباط زیادی به مسئله حضور 3 بازیکن اصلی تیم در اردوی تیم ملی کشورمان داشت و متأسفانه تراکتور قربانی برنامه‌ریزی ناعادلانه این مسابقات شد. همچنین ما هنوز تیم خوش‌شانسی نبوده و از مواهبی که دیگر تیم‌ها از آن استفاده کرده‌اند بهره‌مند نبوده‌ایم؛ شاهد و مثال این موضوع بازی اخیر با تیم پدیده که داور پنالتی ما را نادیده گرفت. البته تعدادی از این کانال‌ها و وب‌سایت‌های خاص غیرحرفه‌ای از هر طرف هجمه می‌آورند تا مدیران باشگاه را مقصر جلوه دهند درصورتی‌که خودشان در قالب حاشیه‌ساز برای تیم مشکل‌ساز می‌شوند. اما از طرف دیگر ما به‌قدری قدرتمندتر خواهیم شد که هیچ کارشکنی، ناعدالتی و اراده مغرضانه‌ای ما را از هدف اصلی‌مان که شادی مردم است، بازنخواهد داشت.

 7- تراکتور بدون شما پرشورها جز یک نام چیز دیگری نیست و شما تفاوت بزرگ ما با سایر تیم‌ها هستید که اگرچه ثروتمند بودند اما شما را نداشتند. پس برای به ثمر رسیدن این مأموریت بزرگ همراه ما باشید. از همه هواداران واقعی تراکتورسازی به‌عنوان یک خدمت‌گزار و طرفدار تقاضا دارم همچون گذشته تیم محبوبشان را در استادیوم تنها نگذاشته و فردا و دیگر بازی‌ها سکوهای ورزشگاه 70 هزارنفری یادگار امام را پُر کنند تا تیم عزیزمان با یاوران همیشگی خود، سرافراز و پیروز شده و به جایگاه واقعی خود برسد. زیرا به‌جز همدلی و همراهی چاره دیگری برای موفقیت وجود ندارد.

8-در این راستا مذاکره با مربی سرشناس خارجی که در دستور کار باشگاه قرار گرفته است به صورت کاملاً محرمانه پیش می رود تا بدخواهان تراکتور نتوانند در این مسیر مشکل ساز شده و برای تیم حاشیه درست کنند.

 به امید موفقیت و قهرمانی تیم بزرگ تراکتورسازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس