کد خبر 897111
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
ژاوی و گابی

بازیکن اسپانیایی حریف قطری پرسپولیس از عزم خود برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید.

به گزارش مشرق، گابریل فرناندز، بازیکن 35 ساله پیشین باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا که به گابی معروف است درباره علت پیوستنش به السد در لیگ ستارگان قطر گفت: از نظر جسمانی آماده ادامه دوران فوتبالم در اتلتیکو مادرید و ارائه بهترین بازی‌هایم بودم. اتلتیکو مادرید همیشه خانه‌ام بود اما انتقالم به السد به خاطر تماس ژاوی بود تا جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را فتح کنم.

این بازیکن ادامه داد: ژاوی نخستین فردی بود که تماس گرفت و مرا به السد دعوت کرد. او همچنین در اسپانیا با من صحبت و خواهش کرد تا به تیمش در قطر بپیوندم.

وی درباره جاه‌طلبی‌هایش در السد قطر اظهار داشت: اینجا هستم تا عناوین قهرمانی را به دست آورم و فکر می‌کنم پیروزی‌های کنونی ما نتیجه کار گروهی است. ما در السد آماده هستیم تا تمامی عناوین قهرمانی به ویژه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. این قهرمانی می‌تواند باعث حضورمان در جام باشگاه‌های جهان شود.

بازی رفت تیم‌های السد و پرسپولیس ساعت 18:15 به وقت دوحه (18:45 به وقت تهران) روز 2 اکتبر (10 مهر) در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد. بازی برگشت نیز روز اول آبان ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس