image.jpeg - کراپ‌شده

انتشار کامنت‌های جنجالی دو صفحه اینستاگرام که تصویر پروفایلشان فردی روحانی است، حاشیه‌هایی را به وجود آورده اما سوال اساسی این است که این صفحات متعلق به چه کسانی است؟

به گزارش مشرق،‌ به تازگی برخی از کانال‌های تلگرامی و همچنین کاربران توئیتر، دو کامنت جنجالی را زیر پستی که در آن یک سرباز کشورمان  قهرمانانه در حال کمک به دختربچه‌ای است که از حوادث تروریستی روز شنبه در اهواز به شدت ترسیده و دستش را روی سرش گذاشته، منتشر کردند.

هر دوی این کامنت‌ها با یک ادبیات خاص نوشته شده است و قصد دارد تا طوری وانمود می‌کند که صاحبان این دوصفحه (که عکس پروفایلشان نشان می‌دهد روحانی هستند) از رفتار این سرباز و دختربچه در این شرایط بحرانی به شدت انتقاد کردند.

آمدنیوز هم این عکس را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد و نوشت: «بیماران جنسی در کمین شما هستند! در حالی‌که تمام مردم از این سرباز ارتش به عنوان قهرمان یاد کردند، این دو روحانی ولایت‌معاش خواهان مجازات این سرباز شدند!»

* بررسی کامنت اول

اما جالب اینجاست که عکس پروفایل کامنت اول، متعلق به حجت‌الاسلام مصطفی آقائی (مشهور به آخوند چینی) است که نشانی صفحه شخصی وی در اینستاگرام mostafaaghaei110@ است.

عکس استفاده شده از حجت‌الاسلام آقایی در صفحات جعلی

واکنش حجت‌الاسلام آقایی به جعل تصویرش

حجت‌الاسلام آقایی در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره سوءاستفاده از تصویرش نوشت: «بنده حقیر مصطفی آقائی (مشهور به آخوند چینی) در اینستاگرام صفحه شخصی ام @mostafaaghaei110است.

شخصی منافق امده و عکس بنده را در صفحه اینستا گذاشته و اراجیفی به سرباز فداکار ترور خوزستان نوشته اینستای این منافق با عنوان @zoheirsharifiاست. و بااسم.sarbazvelaei پیام گذاشته است. این اراجیف بافی ها ربطی به بنده ندارد. عکس را از اینترنت برداشته»
 

* بررسی کامنت دوم

جستجوی اسم sarbaz_khameneiy که ادعا شده، کامنت جنجالی دیگر را درخصوص این سرباز و دختربچه نوشته هم نشان داد که این صفحه ساختگی(فیک) بوده و پس از این اتفاق توسط هکرها هم هک شده است.

* سابقه آمدنیوز در گسترش فیک‌ها

البته باید گفت استفاده از چنین روش‌هایی توسط رسانه‌های معاند از جمله آمدنیوز تازگی ندارد ویکی از شیوه‌های مرسوم آن‌ها بشمار می‌رود  به طورمثال چند هفته پیش نیز آمدنیوز مطلب زیر را منتشر کرد.

اما مراجعه به صفحه توئیتی که آمدنیوز از آن مطلب را منتشر کرده بود، نشان می‌داد که توئیت‌های این صفحه فقط یک لایک می‌خورد.

* روحانی‌ای که مظلوم واقع شد

همچنین نکته پایانی آنکه این حاشیهها علیه روحانیت در حادثه تروریستی اهواز درحالی منتشر می‌شود که  حجت‌الاسلام محمد افشنگی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند جنوب غرب در این حادثه شهید شد و کمتر کسی از او یاد کرد.

در ادامه نیز فیلمی از تقدیر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش از این سرباز شجاع و فداکار را مشاهده می‌کنید:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    3 13
    تا وقتی در فضای مجازی خارجی که عین جنگ وحش است فعالیت می کنید، منتشذ حوادث خوشگلتر از این هم باشید. حالا هم بگیم بیاید فضای داخلی و روی جهان اثر بگذارید، اصلا فهمش را دارید؟ تا بحال شده حاضرذ به یک خط گفتگو بشوید که ته ماجرا معلوم بشود و موضع حزب الله روشن بشود؟ الکی ناله نکنید. خودکرده را تدبیر نیست.
  • یاحسین ۹۷ FR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    یعنی واقعا کسی از این بچه های هکر نیست بزنه این آشغال نیوزکثیف رو بترکونه
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    35 6
    من صفحات زیادی دیدم که عکس روحانیون شیعه را گذاشتن و حرفهای عجیب میزنن حتی فحش های رکیک میدن کلن فیک هستن البته یک عده باورشون میشه
  • DE ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    29 4
    خواهر محمد طاها اظهار داشت سربازی دست مرا بزور گرفت و مرا حمایت کرده وخودش سپر من شده بود که اگر از پشت به او شلیک میکردند خودش کشته میشد. این صحنه و اتفاق کربلای حسین ع را بیاد میاورد که شیعیان حضرت چگونه خود را سپر و سد تیر دشمن ذبون قرار داده ودر راه خدا جانثاری کردند. آفرین برغیرت چنین مردانی بخاطر ترس از همین غیور مردان استکه یانکی ها جرات حمله به ایران را ندارد نه دیپلماسی التماسی.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    7 22
    این خانم بیچاره پا و کمرش تیر خورده بوده و بر روی زمین افتاده و مرتب درخواست کمک می کرده که این ارتشی به کمکش رفته و او را حمل می کرده است
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    30 7
    افشای دروغ گویی های آمدنیوز بهترین راه برای مقابله با آن است. ممنون که اینکار را انجام می دهید.
  • US ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    29 2
    مشرق همه ما میدانیم در برابر گلوله رگباری هیچ هوای نفسی وجود ندارد و فقط نشان دهنده روح والای این سربازان فداکار است . امیدوارم به نحو احسن از این سربازان تقدیر شود . قهرمان ملی میباشند و باید هرچه در توان دارید اینگونه افراد را به جامعه معرفی نمائید . ما ملت شهیدپروری هستیم و باید دنیا بدانند که همه ما دوستدار کشورمون هستیم .
  • سید رضا IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    25 9
    این فرد نظامی ، بخاطر نجات جان چند نفر ، از جمله این دختر ، تشویق شد و ضمنا این دختر ، خواهر محمدطاهای شهید است که خودش روسریش را برای بستن پای تیر خورده او داده بود !! لجن پراکنی هم حدی دارد ! از خدا بترسید !!
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    37 7
    درود بر این سرباز مرگ بر اون بی همه چیزی که می خواهد از درد و مرگ مردم برای خود کتی بدوزد مرگ بر دشمنان نظام اسلامی درود بر سربازان فداکار اسلام
  • کیوان IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    0 1
    نظری ندارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس