معاون روحانی

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:با یک نگاه خردمندانه به صنعت گردشگری و هتلداری نگاه کنیم می توانیم از بسیاری از چالش های اقتصادی که آمریکا و اسراییل برای ما رقم زده است عبور کنیم.

به گزارش مشرق، امیری در نخستین همایش جامعه هتلداران ایران که عصر امروز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد اظهار داشت: جهان در حال تغییر است و تکنولوژی به شدت زندگی مردم را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه این تغییرات تکنولوژیکی بر سبک زندگی مردم اثر گذاشته گفت: امروز تکنولوژی برای مردم اوقات فراغت ایجاد کرده و این سبک زندگی با گردشگری گره خورده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: در عصر امروز سفر یکی از بخش های زندگی مردم است و توجهی که دولت ها به امر گردشگری دارند باعث شده بتوان عصر امروز را عصر گردشگری معرفی کرد.

وی گفت: ایجاد اشتغال، ایجاد پیوندهای فرهنگی در سراسر دنیا، ارسال پیام صلح و نفی خشونت از طریق صنعت گردشگری رقم می خورد.

امیری در ادامه اظهار داشت: امروز در دنیا به موازات رواج سفر و گردشگری نیاز به توجه به زیرساخت های گردشگری غیرقابل اجتناب است و یکی از این زیرساخت ها صنعت هتلداری است.

وی ادامه داد: توجه به هتلداری و ارتقاء سطح هتلداری و ایجاد استانداردهای بین المللی یکی از ضرورت های جامعه هتلداری است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد:  کشور ما از جاذبه های فراوانی برخوردار است و از جهت موقعیت استراتژیکی وضعیت خوبی دارد و بر اساس امار رتبه پنجم جاذبه های طبیعی را در دنیا دارد.

وی ادامه داد: اگر امروز با یک نگاه خردمندانه به صنعت گردشگری و هتلداری نگاه کنیم می توانیم از بسیاری از چالش های اقتصادی که آمریکا و اسراییل برای ما رقم زده است عبور کنیم.

امیری تصریح کرد: وزارت خزانه داری آمریکا برای جنگ اقتصادی که علیه ما را انداخته تعدادی از نیروهای خزانه داری آمریکا را به منطقه فرستاده است.امروز آمریکا و صهیونیست ها از ارتباط با کشورهایی که با ما مراودات اقتصادی هستند وارد مذاکره می شوند.

وی گفت: صنعت گردشگری می تواند در تولید ثروت ملی، ایجاد اشتغال و رفع بحران های اقتصادی اثرگذار باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت: دولت یکی از مهم ترین محورهای توسعه کشور را صنعت گردشگری قرار داده است و این آمادگی را دارد که با تشکیل کارگروه هایی با حضور نمایندگان صنعت گردشگری و هتلداری گام موثری در جهت رفع موانع و چالش های پیش رو بردارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس