سیاری

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوشکن دنا و شیراز در دست ساخت است، گفت: ناوشکن شیراز تا پایان امسال رونمایی می‌شود تا نام این شهر و قله دنا نیز ماندگار شود.

به گزارش مشرق، امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم نکوداشت خود که توسط بنیاد نخبگان فارس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز آنچه داریم از برکت خو شهدا و ایثارگری‌های آنان است و باید همیشه به دنبال این باشیم فرهنگ دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم.

وی بیان کرد: باید طوری فرهنگ دفاع مقدس انتقال داده شود، تا همه بدانند دشمنان چه اهدافی داشت و چه افرادی جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز در کشور سرافراز بوده و امنیت داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تسلیت حادثه ترور کور اهواز بیان کرد: تروریست‌ها مطمئن باشند جواب قاطع می‌گیرند ، امروز دیگر زمانی نیست که به ما صدمه بزنند و بروند.

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران فرماندهی‌اش در نیروی دریایی اشاره و در در مورد علت نامگذاری ناوشکن جماران گفت: این نام به دلیل اینکه اسم جماران را تداعی کرده و نامی از امام (ره) که همواره تاکید بر خودکفایی داشتند نام‌گذاری شده است.

امیرسیاری با بیان اینکه خط تولید انواع ناوشکن‌ها در دست اقدام است تصریح کرد: ناوشکن بعدی که توسط نیروی دریایی در دست ساخت است، دنا و ناوشکن شیراز است که امسال رونمایی می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز باید به جوانان میدان داد تا با استفاده از ظرفیت نخبگان، علم، همت و با بصیرت و دشمن‌شناسی که دارند کشور را به بالاترین قله‌های علم و دانش برسانند.

در این مراسم امیرسیاری از زحمات زنده یاد پدر، مادر، خواهر و بردارانش، پدر همسر ، فررزندان و همسرش که به دلیل ایثارگری در طول 37 سال زندگی مشترک زندگی او را چرخاند، قدردانی کرد.این فرمانده ارتش همچین از نشان درجه یک فتح توسط رهبر معظم انقلاب و تمام مسئولان استان فارس در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    1 0
    الان پاییز ۹۹ است و خبری نیست کسی هم جویای علت وعده دادن آقایان نیست مگر مجبورید وعده بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس