کد خبر 896452
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
لوکا مودریچ

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید معتقد است که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو بازیکن استثنایی هستند ولی امسال او شایسته دریافت عنوان بهترین بازیکن سال بوده است.

به گزارش مشرق، شب گذشته مودریچ بالاتر از رونالدو و صلاح موفق شد عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کند. مودریچ با رئال به قهرمانی چمپیونزلیگ دست پیدا کرد و در جام جهانی عنوان بهترین بازیکن را به دست آورد. او پس از تمجید از لیونل مسی و رونالدو، مدعی شد که این فصل، شایسته کسب این عنوان بوده است.

او گفت:" من خوشحالم زیرا دیگر بازیکنانی که رقیبم بودند، حتی پیش از شایستگی هم به عنوان مدعی کسب این عنوان شناخته می‌شوند. گلزنی مهم است، به خصوص بازیکنی مثل کریستیانو و مسی که متعلق به فرای این جهان هستند. آنها بهترین بازیکنان جهان هستند. ولی دیگر بازیکنان هم وقتی سال خوبی پشت سر می‌گذارند باید دیده شوند من خوشحالم که این اتفاق برایم افتاد و امیدوارم که برای دیگر هافبک ها و مدافعان هم رخ دهد."

مودریچ ادامه داد:" البته که حاضرم تمام این عناوین را با قهرمانی در روسیه عوض کنم. به نظرم، تیم همیشه مهم تر است. حاضرم تمام عناوین فردی را با جام جهانی عوض کنم. البته این عناوین یعنی سخت کوشی و از این بابت خوشحالم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس