خجسته نمایه

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بحث ممنوع الخروجی مقامات مرتبط با حوزه التهابات ارز را پیگیری می کنیم.

به گزارش مشرق، امیر خجسته با بیان اینکه تلاشهای جدی برای ممنوع الخروجی سیف و برخی مقامات انجام شده، گفت: خوش‌بختانه طبق اعلام سخنگوی دستگاه قضا، رییس کل سابق بانک مرکزی ممنوع الخروج شده و تلاشها برای ممنوع الخروجی سایر مقامات مرتبط با نوسانات ارزی تا زمان پاسخ گویی کامل آنها ادامه داد.

وی با اشاره مشکلات و چالشهای عدیده ایجاد شده در اقتصاد کشور به خصوص در حوزه ارزی گفت: مسببان این وضعیت باید در محاکم قضایی به مردم پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

محسنی اژه‌ای: سیف ممنوع الخروج است

خجسته تاکید کرد، نخستین بار بنده پیگیر سوال از وزیر اقتصاد در خصوص مسائل ارزی بودم و اولین کارت زرد کرباسیان در سال 97 به خاطر مسائل ارزی در مجلس به ایشان داده شد.

این نماینده مجلس با انتقاد از نوسانات بازار ارز در هفته اخیر گفت: در هفته ها و ماههای اخیر قیمت‌های اجناس و اقلام 40 و یا 45 درصد افزایش پیدا کرده است، باید این نوسانات را از قبل پیش بینی می‌کردیم و مسئولان برای کنترل آن برنامه ارائه می کردند.

خجسته با بیان اینکه حدود 1500 هزار میلیارد تومان در اقتصاد کشور نقدینگی وجود دارد، تصریح کرد: ضرورت دارد این نقدینگی کنترل شود و باید تیم اقتصادی دولت بگوید چه اقدامی در این زمینه انجام داده است.

وی با بیان اینکه با بالا رفتن قیمت ارز قیمت کالاها نیز از 5 تا 50 درصد افزایش یافته است، افزود: کارمندی که حقوقش دو میلیون تومان بوده صبح از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند حقوقش نصف شده است.

به گزارش تسنیم، اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی درباره پرونده سیف رئیس سابق بانک مرکزی و ممنوع الخروج بودن وی گفته بود: یک بار از وی تحقیق شده و اگر لازم باشد بار بعدی هم تحقیق می‌شود و پرونده هم در حال رسیدگی است زیرا متهمان دیگری از کارمندان بانک مرکزی و غیر بانک مرکزی دارد و پرونده در حال تحقیقات است و این فرد ممنوع الخروج است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    0 0
    در ایران اکثرا شارلاتان و دلال هستند
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    3 0
    روحانی رو ممنوع الورودکنیددرست میشه
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    1 0
    به بازار فردوسی سر بزنید البته خودتان بهتر از هر کس دیگر میدانید که برادرانی که با کیف های دلار هر روز میایند وقیمت دلار را پایین وبالا میکنند وپشتشان از هر کس دیگر در این مملکت محکمتر و سفت تر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس