کالاهای اساسی

بر اساس گزارش بانک مرکزی قیمت مواد خوراکی در هفته منتهی به ۲۳ شهریور در تهران در برخی اقلام بیش از ۸۶ درصد افزایش داشته که حکایت از کوچک تر شدن سفر مردم دارد.

به گزارش مشرق، مبتنی بر گزارش هفتگی بانک مرکزی از متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران منتهی به 23 شهریور 97، درصد تغییر قیمت مواد خوراکی نسبت به هفته مشابه سال قبل در موادی همچون میوه های تازه از افزایش هایی بعضا بیش از 86 درصد حکایت دارند که در این اینفوگرافیک به بررسی این تغییرات (در اقلام با درصدهای بالاتر) پرداخته شده است.

روی شکل کلیک کنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    18 1
    هرچه سفره کوچکتر بشه دلها به هم نزدیکتر میشه و بهتر میتونیم همدیگر را ببینیم و بخوریم.روحانی مچکریم
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    49 0
    تا 1400 با روحانی خدا رو شکر که مردم با همراهی آقای علی مطهری می تونن راحت برن کنسرت تو پیاده رو ها و خیابان ها دیوار کشی نمیشه و مجاهدین خلق مظلوم و دیگر همکارانشان به راحتی می توانند مردم را در خیابان سلاخی کنند . هم چرخ کارخانجات می چرخد هم چرخ ماشین رییس سازمان انرژی اتمی .تورم هم که تک رقمی است و از روی کود هم عبور کرده ایم .پاسپورتمان هم معتبر است و از اعتبار شدید ناموس ایرانی در فرودگاه های اجنبی .... آمریکا در دنیا بی اعتبار شده و اروپایی ها جواب سلامشان را هم نمی دهند .همه تحریم ها از صبح ازل تا کنون و آیند های های دور حتی ، برداشته شده حالا کجا گذاشته شده قطعا ارتباطی با این دولت ندارد .فروش نفت صدها برابر شده ولی خب نمی توان ارز حاصل را وارد کشور کرد این مشکل به خاطر بابک جان می باشد . ولی مشکلات اساسی این مردم نظیر رفع حصر هنوز باقی است .
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 0
    و حقوقهای بازنشستگان امروز مستمری کوچکی است که دیگر امکان معیشت نیست
  • سعید IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 1
    مرکز آمار ایران اخیرا تورم را کمی بالاتر از یازده درصد اعلام کرد!این کارها رو میکنید مردم هیچ اعتمادی به آمارها و اخبار ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس