کد خبر 896148
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
درخشان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال با توجه به شرایط و نتایجی که گرفته چیزی برای از دست دادن ندارد و در دربی انتحاری بازی خواهد کرد.

به گزارش مشرق،‌ حمید درخشان در خصوص بازی پرسپولیس و سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: باید بپذیریم که بعد از بازی بسیار سنگین پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمان آسیا، پرسپولیس دچار افت خواهد شد و این افت مقابل تیم سپیدرود بسیار مشهود بود.

 


وی افزود: در بازی شب گذشته شاگردان کریمی تدافعی بازی کردند تا دست پر تهران را ترک کنند و این شیوه بازی کار را برای پرسپولیس بسیار سخت کرد. شاگردان برانکو در بازی تمرکز لازم را نداشتند و نمی‌توانستند به درستی موقعیت ایجاد کنند اما هر طوری که بود ۳ امتیاز بازی در دقایق پایانی کسب شد و پرسپولیس در بالای جدول ماند.

پیشکسوت فوتبال تیم پرسپولیس در مورد دربی ۸۸ تصریح کرد: این بازی برای هردو تیم استقلال و پرسپولیس اهمیت زیادی دارد، هواداران و طرفداران هر دو تیم دوست دارند تا برنده بازی را ببینند.

وی ادامه داد: تیمی دربی را خواهد برد که با تفکر و هوشمندانه بازی کند و بتواند به خوبی ایجاد موقعبت کند و از آن بهره می‌برد. استقلال با توجه به شرایط و نتایجی که گرفته چیزی برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی خواهد کرد. شاگردان برانکو باید میانه زمین را در کنترل خود بگیرند و اجازه فرصت به حریف ندهند.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم در این بازی نیاز به برد دارد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. این بازی باید بدون استثنا نتیجه‌اش برای شاگردان برانکو رقم بخورد و پرسپولیس باید تمام تلاش و تمرکز خود را بر روی برد بگذارد. اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان لیگ برتر فوتبال شود پس باید با اقتدار این قهرمانی و افتخار را به دست بیاورد و استقلال را شکست دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس