رضا رشیدپور نمایه

سریال «دلدادگان» از فردا دوم مهرماه ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد و «حالا خورشید» از اواسط هفته به تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، سریال «دلدادگان» امشب به‌دلیل پخش بازی پرسپولیس ــ سپیدرود که ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود، پخش نمی‌شود. البته تهیه‌کننده «دلدادگان» علت پخش نشدن این سریال در روزهای اخیر را همخوان نبودن برخی سکانس‌ها با ایام عزاداری عنوان کرده است. گویا در این صحنه‌ها سکانس‌هایی مربوط به عروسی شخصیت‌های قصه به‌تصویر کشیده می‌شود. فصل دوم مجموعه «دلدادگان» از روز دوشنبه (دوم مهر ماه) هفته جاری با بازپخش قسمت‌های قبلی از سر گرفته می‌شود و از روز چهارشنبه نیز قسمت‌های جدید این مجموعه به‌روی آنتن خواهد رفت.

مجله صبحگاهی «حالا خورشید» نیز که به‌دلیل عزاداری سید و سالار شهیدان از دوشنبه گذشته پخش آن متوقف شده بود، از اواسط هفته جاری روانه آنتن شبکه سه می‌شود. البته در هفته‌های اخیر حضور رضا رشیدپور با غیبت‌هایی همراه بوده که برخی اعلام می‌کردند بیمار است و برخی هم اعتقاد داشتند مجری و تهیه‌کننده برنامه «حالا خورشید» به‌دلیل مواضع بی‌پروای سیاسی قرار است جای خود را به شخص دیگری بدهد. حالا باید منتظر بمانیم «حالا خورشید» در روزهای آتی با رضا رشیدپور روی آنتن می‌رود یا بدون او!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس