کد خبر 895819
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
مجلس

نماینده مردم میانه در مجلس اظهارداشت: کار چاق‌کنی‌ها در مجلس انجام می‌شود، می‌آییم پشت بلندگو سخنرانی می‌کنیم که مردم گوش دهند اما چه کسی گوش می‌دهد؟ دیگر خودمان هم به حرف‌های خودمان گوش نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، فردین فرمند در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه اول مهر ۹۷) با اشاره به حادثه تروریستی دیروز اهواز گفت: جنگ تحمیلی نه از ۳۱ شهریور ۵۹ و حمله صدام به ایران بلکه از زمانی آغاز شد که ما می‌خواستیم در کشور حکومت اسلامی داشته باشیم. ما باکری‌ها، همت‌ها و جهان‌آرا ها را در جنگ دادیم و فهمیده‌ها را قربانی کردیم اما به کجا رسیدیم با آنچه که دیروز در اهواز پیش آمد؟!

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: هرکسی دارد کار خودش را می‌کند و حرف‌های خودش را می‌زند. کار چاق‌کنی‌ها در مجلس انجام می‌شود، می‌آییم پشت بلندگو سخنرانی می‌کنیم که مردم گوش دهند اما چه کسی گوش می‌دهد؟ دیگر خودمان هم به حرف‌های خودمان گوش نمی‌دهیم. دلمان را خوش کرده‌ایم که حامی ولایت فقیه هستیم، دلمان را خوش کرده‌ایم که ولی فقیه داریم که مملکت را از بدبختی‌ها نجات بدهد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب ۲۰ سال پیش فرمودند طوری عمل کنید که هر وقت خواستیم شیرهای نفت را ببندیم اما امروز دشمنانمان شیرهای نفت را به روی ما می‌بندد. ما داریم چه کار می‌کنیم؟! نگران هستیم که کالاهای اساسی را از کجا و چگونه می‌خواهیم تأمین کنیم. ما از این غافل شده‌ایم که خدا را داریم.

فرمند خاطرنشان کرد: ما نمایندگان در قبال این حق‌الناسی که بر گردن گرفته‌ایم چه کار می‌کنیم؟ ۸۵۰ روز از نمایندگی‌مان گذشت و ۶۱۱ روز آن باقی مانده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: روز سه‌شنبه بناست تا ترامپ ریاست شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده بگیرد، برنامه‌اش علیه ایران بود اما بحث‌های دیگر را پیش می‌کشد. دقت کرده‌اید که چه بلایی سر خودمان آورده‌ایم؟!

وی افزود: آن روزهایی که ما در مجلس در مورد سهمیه جانبازان با هم بحث می‌کردیم و جانبازان و خانواده‌های شهدا را به جان هم انداخته بودیم یک نفر که در بین جانبازان آمریکا وجیه بود آقای ترامپ به عنوان رئیسشان انتخاب کرد و به آنها قول داد و گفت که من جمهوری‌خواه که مخالف هستم برای هرکدام از شما جانبازان یک دکتر به خانه‌هایتان می‌آورم.

فرمند در پایان خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ! ما رنج دوران دیده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس