پشت پرده حمله تروریستی اهواز

منشاء گروهک‌های تروریستی، رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای مزدور و مرتجع منطقه است و تفاوتی ندارد که عاملان حمله تروریستی اهواز جزء کدامیک از گروهک‌ها هستند.

به گزارش مشرق، روز شنبه ۳۱ شهریور و همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور و نمایش اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی، دشمنان قسم خورده ملت ایران با اجیرکردن یک گروهک دون‌پایه تجزیه‌طلب و تروریستی در اهواز  - شهر پایمردی و استقامت ایران اسلامی - دست به عملیات کور تروریستی زدند.

این حمله کور تروریستی که در نتیجه آن ۲۵ فرزند ایران اسلامی به شهادت رسیدند، توسط عناصر گروهکی تجزیه‌طلب و تروریستی موسوم به «الاحوازی» صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

آن‌سوی اقدامات تروریستی در ایران/ طرح خاورمیانه بزرگ از کجا هدایت می‌شود؟ +عکس

اما عناصر گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی که روز شنبه با تیراندازی کور، ۲۵ فرزند ایران اسلامی را در اهواز شهید کردند، در کدام مناطق مستقر هستند و به چه رژیم‌هایی متصل‌اند؟ سرکرده این گروهک تروریستی چه کسی است؟ اقدامات این تروریست‌ها و تجزیه طلب‌‎ها، چه بوده است؟

قطعا گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی الاحوازی بسیار حقیرتر و دون‌پایه‌تر از آن است که کوچکترین تهدیدی برای امنیت پایدار کشور جمهوری اسلامی ایران باشد و این فضاسازی و تبلیغ از سوی حامیان خارج نشین تکفیری‌ها و تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌هاست که سعی دارند صرفا یک گروهک بسیار حقیر و دون پایه را عامل حمله تروریستی به اهواز معرفی کنند.

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح شنبه شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت که «منشاء گروهک‌های تروریستی، رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای مزدور و مرتجع منطقه است و برای ما تفاوتی ندارد که عاملان حمله تروریستی اهواز جزء کدامیک از گروهک‌ها هستند. همه آنها تکفیری‌اند و توسط آمریکا و صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه تجهیز و تسلیح می‌شوند تا مردم بیگناه ما را به خاک و خون بکشند».  

گروهکی تروریستی با عناصر پراکنده

اما آنچه مشخص است اینکه گروهک تروریستی و تجزیه‌طلبی که روز شنبه به روی مردم اهواز تیراندازی کور کرد، وابستگی کاملی به دولت‌های مرتجع و دست نشانده آمریکا در منطقه دارد. این گروهک سازمان مشخصی ندارد و صرفا از عده‌ای عنصر تروریستی پراکنده برخوردار است که هر ازگاهی با دستور صادره از سوی دشمنان ملت ایران، اقدام به عملیات ایذایی علیه کشور و مردم ما می‌کنند.

غرب، میزبان سرکردگان الاحوازی

هسته اصلی گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحوازی همچون بسیاری از گروهک‌هایی که دستانشان به خون مردم ایران آلوده است، سر در آخور غرب دارد و سرکردگان این گروهک سال‌هاست در کشورهای غربی زندگی می‌کنند و از آنجا فرامین اربابانشان برای به قتل رساندن مردم ایران و تهدید و تحدید امنیت ایران اسلامی را دنبال می‌کنند. هلند، دانمارک و انگلیس سه کشور اروپایی هستند که سالهاست از سرکردگان گروهک تروریستی و تجزیه طلبی که عناصرش روز شنبه در اهواز به کودک چهار ساله نیز رحم نکردند، پذیرایی می‌کنند.

شامگاه شنبه نیز سفرای هلند و دانمارک و کاردار موقت انگلیس در غیاب سفیر به وزارت امور خارجه احضار شدند.

انگلیس و هدف تجزیه ایران؛ هر جا نام تجزیه ایران است، انگلیسی‌ها آنجا هستند

مقر اصلی این تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها که گرایشات ضاله وهابی نیز دارند در لندن پایتخت انگلیس است. این تشکیلات ضدایرانی با سناریو سازی انگلیس، درصدد هستند که ایران را تجزیه کنند. از عمده اقدامات تروریستی این گروهک می‌توان به بمب گذاری بانک سامان اهواز، منابع طبیعی اهواز، انفجار در خطوط لوله نفت و ده‌ها مورد بمب گذاری، ترور و سرقت مسلحانه اشاره کرد.

آمریکا حامی تروریست‌های تجزیه طلب الاحوازی

اما نمی‌توان گروهکی تروریستی و تجزیه‌طلب یافت که علیه مردم ایران و امنیت کشورمان، اقدام می‌کنند و با آمریکایی‌ها ارتباطی نداشته باشند. گروهکی که روز شنبه در اهواز به روی مردم به صورت کور آتش گشود نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیگیری خط و ربط این تروریست های تکفیری و تجزیه طلب و سرکردگان آنها به واشنگتن و کنگره آمریکا هم می‌رسد.

در اکتبر 2017، تعدادی از اعضای کنگره آمریکا از جمله «استیو کینگ» عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با تعدادی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب مزبور در واشنگتن دیدار کردند. استیو کینگ از جمله نمایندگان آمریکایی است که روابط نزدیکی با دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دارد. یکی از سرکردگان تروریست‌ها که در واشنگتن با استیو کینگ دیدار کرد، تروریستی به نام «کریم عبدیان بنی سعید» بود.

رفت و آمد مشکوک تروریست‌های تجزیه طلب الاحوازی در سازمان ملل!

اما نکته قابل تامل‌تر، رفت و آمد تروریست‌های گروهک مذکور در سازمان ملل و شورای حقوق بشر این سازمان است! در سپتامبر 2017 یکی از اعضای گروهک تروریستی و تجزیه طلبی که روز شنبه به مردم اهواز حمله کرد با نام «منا سیلاوی» در حاشیه اجلاس کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحده در ژنو به ایراد سخنرانی و اتهام پراکنی علیه ایران و ترویج گزاره‌های تجزیه طلبانه که ناقض تمامیت ارضی کشورمان هستند پرداخت.

پذیرایی هلند از تروریست‌ها

اما یکی دیگر از محل‌های زندگی سرکردگان گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب مورد اشاره، کشور هلند است.

احمد نیسی کیست؟

آبان ۹۶ بود که رسانه‌های اروپایی، خبر کشته شدن «احمد نیسی» سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازی را مخابره کردند. از شواهد و قرائن پیدا بود که کشته شدن این عنصر تروریستی در نتیجه یک تصفیه گروهی بوده است. اما مسئولان امنیتی و دیپلماتیک هلند در کمال تعجب، ایران را مسئول کشته شدن این عنصر تروریستی نامیدند و حتی به این بهانه دو دیپلمات کشورمان را از هلند اخراج کردند.

این یک فرار به جلو از سوی دولت هلند بود که باید پاسخ می‌داد بر چه اساسی سال‌ها به تروریست شناسنامه داری همچون احمد نیسی و سایر عناصر این گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب، پناه داده بود.

گروهکی دون پایه

اما گروهک تروریستی و تجزیه طلب مورد اشاره همچون سایر گروهک‌های مشابه که علیه امنیت مردم ایران در تلاش برای اقدام هستند، اگرچه از سوی دشمنان ملت ایران تغذیه مالی و لجستیکی می‌شوند، اما علی رغم هزینه‌کرد بسیار تا کنون جز ایجاد انفجار در دو خط لوله انتقال نفت خوزستان و تیراندازی کور به سمت مردم و کاربرد کلمه یک کلمه مجعول بجای اهواز، طرفی نبسته‌اند.

ارتباط صدامک سعودی با گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحوازی

گرایشات موجود در میان اندک عناصر وابسته به گروهک مزبور، تردیدی در ارتباط وثیق آن‌ها با رژیم مرتجع و تروریست‌پرور منطقه غرب آسیا، یعنی رژیم سعودی نگذاشته است. کافی است یک جستجوی کوتاه در سایت سعودی العربیه بیندازید؛ با انبوهی از رپورتاژ آگهی‌هایی مواجه می‌شوید که این پایگاه سعودی در حمایت از گروهک تروریستی و تجزیه‌طلبی منتشر کرده که روز شنبه ۲۹تن از مردم اهواز را به خاک و خون کشیدند.

مانیفست و دستورالعمل گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب مورد اشاره بیانگر آن است که خط و ربط و منبع تامین مالی و تسلیحاتی این گروهک دون‌پایه به رژیم سعودی می‌رسد.

اما رد اصلی  حمله تروریستی روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در جریان مراسم رژه اهواز را باید در تهدیدات صدامک جدید منطقه، یعنی بن‌سلمان ولیعهد سعودی دانست.

تهدید مردم ایران توسط ولیعهد سعودی

این شاهزاده صهیونیست‌دوست و تروریست‌پرور سعودی در دیماه سال گذشته در حالی که ضمن سرخورده بودن از اضمحلال گروه تروریستی تکفیری داعش از اغتشاشات اندک مزدوران خود در تهران و برخی شهرهای ایران، شادمان بود، صریحا اعلام کرد که جنگ را به داخل ایران منتقل می‌کینم.

اتفاق روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در جریان مراسم رژه اهوازنیز در راستای تهدید ولیعهد سعودی قابل ارزیابی است.

همچنین مشاور ولیعهد ابوظبی نیز از حمله تروریستی در اهواز حمایت کرده است تا برای همگان ثابت شود که دو رژیم مرتجع و مزدور منطقه یعنی سعودی و امارات، پشت گروهک تروریستی و تجزیه طلبی هستند که روز شنبه، مردم اهواز را داغدار کردند. 

تروریست‌ها منتظر پاسخ کوبنده ایران اسلامی باشند

البته بن‌سلمان و اربابان او که گروهک‌های دون پایه‌ای نظیر گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب را برای کشتن مردم ایران تجهیز می‌کنند به خوبی می‌دانند که پاسخ ایران اسلامی به آن‌ها در چه مقیاسی خواهد بود؛ از همین رو قابل پیش‌بینی است که از امروز تا روز انتقام، خواب آرام بر این اشرار حرام شود.

این اشرار حمله چند روز پیش سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های حزب دموکرات در کوی سنجق کردستان عراق را فراموش نکرده‌اند؛ همان روزی که لانه تروریست‌های حدکا در پاسخ به کشتن مردم عزیز و غیور کُرد و نظامیان ایران اسلامی، ویران شد و سرکردگانش به درک واصل شدند. بن سلمان و اربابان آمریکایی و صهیونیستی‌اش و مزدوران حقیر و دون پایه‌اش منتظر این پاسخ کوبنده باشند.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    5 0
    باید این اراذل و اوباش را به سبک شهید نواب صفوی راهی جهنم کرد. پایگاهی که ظاهرا ندارند با موشک یک حالی به پایگاهشان داد ، فقط باید عناصر این گروهک تروریستی را به سبک قبل از انقلاب راهی جهنم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس