استقلال

پیشکسوت تیم استقلال گفت: با از دست دادن دو امتیاز در قائمشهر در آستانه دربی 88 کار استقلال سخت تر از قبل شد.

سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال در ادامه روند بازی های کم یا بدون امتیازش در لیگ برتر یک مسابقه دیگر را هم بدون برد پشت سر گذاشت تا در رده یازدهم جدول رده بندی جا خوش کند.

بهتاش فریبا در گفت و گو با مشرق، به تحلیل فنی و غیرفنی بازی این تیم روبروی نساجی پرداخت.

متن صحبتهای وی در ادامه می آید:

**نساجی دنبال نباختن بود

تیم نساجی هم مانند خیلی از تیم های دیگر لیگ برتری که روبروی استقلال و پرسپولیس برای امتیاز گیری به زمین می آیند با بازی نسبتا بسته دنبال گل نخوردن و حفظ دروازه اش بود.

**چمن مصنوعی کار را دشوار کرد

مورد دیگر درباره کسالت بار شدن این دیدار زمین بازی بود. وقتی دو تیم روی چمن مصنوعی به میدان رفتند نمی توانستند بازی همیشگی شان را ارائه کنند و این شاید برای تیم میزبان عادی بود ولی بازی بد استقلال روی کار آنها هم تأثیر داشت.

**استقلال کامل نبود

تیم استقلال در شرایطی روبروی نساجی بازی می کرد که فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. نویمایر هم به این دیدار نرسید و گرو هم فقط 15 دقیقه به میدان رفت.

**بازی در قائمشهر خیلی سخت است

زمانی بود که می گفتند بازی برای هر تیمی در تبریز دشوار است ولی از وقتی قائمشهری ها به لیگ برتر صعود کردند باید گفت بازی در این شهر برای همه تیم ها دشوارتر از همه جاست. نزدیکی فاصله تماشاگران به زمین و صدایی که برای تیم مقابل شان ایجاد می کنند همه روی کار تیم مهمان تأثیرگذار است.

**خطری روی دروازه ها ندیدیم!

در این بازی خیلی روی دروازه های دو تیم خطر ایجاد نشد. البته شاید کمی استقلال می خواست این کار را بکند ولی غیر از تک به تکی که روح اله باقری ضربه اش را با زاویه باز زد هیچ خطر جدی روی دروازه ها ندیدیم.

**ابزار استقلال تکمیل نبود

استقلال وقتی می خواست با سیستم 2-4-4 بازی کند باید دو هافبک کناری رونده در اختیار داشت. بازیکنانی که خوب بدوند، پاس بدهند و بتوانند برگردند. وریا که تازه از بند بیماری رهایی یافته توانایی خاصی نداشت. همام طارق هم که نتوانست این وظیفه را به درستی اجرا کند.

**صیادمنش در برنامه گلزنی تنها بود!

در بازی مستقیمی که استقلال در 15 دقیقه پایانی برای گلزنی به آن روی آورد اللهیار صیادمنش تنها بود. وقتی قرار است هر دو بازیکن چپ و راست یعنی زکی پور و وریا از دو طرف توپ روی دروازه بریزند چرا باید تبریزی و گرو به خط بچسبند؟ آنها در این مواقع باید به درون شش بروند و در ضربه زدن به صیادمنش کمک کنند.

**کار شفر سخت شد

با از دست دادن این دو امتیاز در آستانه دربی 88 کار استقلال سخت تر از قبل شد. چون این تیم به اندازه کافی امتیاز از دست داده بود و اگر در دربی هم نتیجه نگیرد در ادامه راه دشواری را پیش روی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس