آسنسیو

ستاره جوان و گلزن تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: پیروزی یعنی کسب  امتیاز و این کافی است، خوشحالم که عامل گلزنی بودم.

سرویس ورزش مشرق آسنسیو بازیکن کلیدی و جوان رئال مادرید آینده خوبی را برای خود شکل می دهد و در 5 بازی گذشته 6 گل برای تیمش به ثمر رسانده است، او به سمت ثبت یک رکورد تاریخی و ارزشمند پیش می رود و دوست دارد آقای گل این فصل لالیگا لقب بگیرد.

آسنسیو با تک گل خود البته به لطف تکنولوژی VAR نقض بسیار پررنگی در پیروزی مهم و خانگی رئال مادرید برابر اسپانیول داشت.

رئال مادریدی که از دست و پنجه نرم کردن با رم ایتالیا به شدت خسته به نظر می رسید، برابر اسپانیول البته کنترل میدان را در اختیار داشت اما مثل همیشه خبری از یک بازیکن یا ابربازیکن فرصت طلب در نوک خط حمله این تیم نبود که نبود.  

آسنسیو پس از پیروزی تیمش برابر اسپانیول در مصاحبه ای با مارکا اسپانیا گفت: قرار نیست جای کسی را پر کنم، من نه رونالدو دوم هستم نه گرت بیل داخل زمین، من آسنسیو هستم و دوست دارم مردم با مختصات خودم، مرا بشناسند. توانایی های من مثل سایر بازیکنان فوتبال محدود و قابل اندازه گیری است، تلاش می کنم مهره موثری برای تیم خود باشم.

وی ادامه داد: لوپتگی فوق العاده است، او مربی بزرگی است و اندیشه های نابی دارد، اینجا خانه او است و همه می دانیم که برای رسیدن به موفقیت کوه انگیزه است. از داشتن چنین مربی به خود افتخار می کنم و تلاش جدی من این است که شاگرد خوبی برای او باشم.

آسنسیو افزود: بازی با رم ما را خسته کرد، بسیار بی خواب و خسته بودیم و حتی شب قبل از این بازی نیز حداقل نیمی از بازیکنان در حال فیزیوتراپی بودند، بیشتر بازیکنان به سختی به این بازی رسیدند و شاید به صورت منطقی باید استراحت مطلق می کردند، در هر حال همه تیم با هم متحد شدند تا این بازی سخت را با موفقیت پشت سر بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس