کد خبر 895199
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
قاضی زاده هاشمی نمایه

یکی از اعضای هیات ممتحنه آزمون بورد تخصصی روانپزشکی توضیحاتی درباره فهرست منتشرشده در فضای مجازی نمره آزمون دختر وزیر بهداشت داده است.

به گزارش مشرق؛ انتشار لیست نمرات آزمون بورد تخصصی در رشته روانپزشکی که نام دختر وزیر بهداشت (مریم قاضی زاده هاشمی) نیز در میان داوطلبان به چشم می‌خورد، بازتاب بسیاری به ویژه در میان جامعه پزشکان داشت. دقت در نمرات این لیست نشان می‌دهد دختر وزیر بهداشت با وجود کسب پایین ترین نمره کتبی، بالاترین نمره شفاهی را در میان ۱۵ نفر اول آزمون کسب کرده است و همین موضوع، شائبه و ابهاماتی در افکار عمومی ایجاد کرد.

در همین زمینه بخوانید:

دادن نمره قبولی به دختر وزیر بهداشت با استفاده از امتیاز ژن خوب!؟ +عکس

دبیر هیات ممتحنه بورد روانپزشکی که از مسوولان برگزاری این آزمون هستند، طی پیامی در شبکه های اجتماعی، توضیحاتی ارائه کرده است که مشرق آن را منتشر می‌کند.

باسلام به همه حق پژوهان.

 با دیدن نامه فوق که متاسفانه به سرعت در فضای مجازی منتشرشد. برای جامعه ای که شاهد افول ارزش های اخلاقی هستیم وافت اعتماد عمومی و کاهش سرمایه اجتماعی را درپژوهش‌ها می‌بینیم برای اینجانب خیلی غیر منتظره نبود. اما تهیه ونشر آن در فضای مجازی متعلق به گروه های پزشکی و به ویژه روانپزشکی که از ارکان سرمایه های اجتماعی واعتماد کشور باید باشند حیرت آوربود!

اما حقیر به عنوان دبیر هیات ممتحنه بورد روانپزشکی به اطلاع علافمندان حقیقت جو می رسانم که اولا اعضای محترم بورد از نمره کتبی داوطلبین به نام افراد، مطلع نبوده اند ونیستند. ثانیا برای امتحان شفاهی هیچ فردی با اساتید خود امتحان نمیدهد وهمه افراد هم با شماره داوطلبی ونه نام وفامیل خوددرامتحان آسکی وشفاهی شرکت میکنند که شناخته شده نباشند. ثالثا شهادت میدهم که مطلقا از ناحیه تک تک اعضای بورد روانپزشکی برای هیچ فردی حب  و بغضی اعمال نشده و نمیشود. رابعا درمورد خانم دکتر مریم قاضی زاده هاشمی، طبق اظهار برخی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران قبل از برگزاری امتحان بورد، او را جز دستیاران خوب و باسواد و شایسته رتبه اول تا  سوم میدانستند. خامسا من هنوز نمره کتبی ایشان را نمیدانم ولی نمره شفاهی ایشان بدون شناخت قبلی و اعمال جانبدارانه افراد ممتحن، رتبه اول شفاهی شد.

درپایان به نیابت از اعضای بورد روانپزشکی انتظار دارم که دبیرخانه شورای آموزش پزشکی به موضوع رسیدگی ورفع اتهام از اعضای بورد روانپزشکی به عمل آورد.

احمد علی نوربالا، دبیر هیات ممتحنه بورد روانپزشکی

*مشرق آماده است توضیحات وزیر بهداشت و دیگر مسوولان را نیز منعکس کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 71
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مقدم IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    1 0
    حتما انتظارهم داری مردم این دروغ ها باور کنند. وبگویند همه چی در روال عادی انجام وایشان در رتبه شفائی اول شده.....خودتی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس