کد خبر 895134
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
سرگئی لاوروف نمایه

وزیر خارجه روسیه می‌گوید نظام [پرداخت] دلار خود را بی‌اعتبار کرده است و اطمینان به این ارز به شدت در حال کاهش است.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه روسیه می‌گوید تروریست‌های جبهه النصره باید تا نیمه ماه اوکتبر، از مناطق حائل غیرنظامی‌شده در [شمال] سوریه خارجه شوند و تمامی سلاح‌های سنگین باید از آنجا خارج شوند.

بیشتر بخوانید:

لاوروف: گذرگاه‌های انسانی در ادلب باز می‌کنیم

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه افزود: «درخصوص توافق روسی-ترکی درباره ادلب، هدف اولیه آن از بین بردن تهدید تروریستی است. این قطعا یک گام موقت است،  زیرا مناطق غیرنظامی ایجاد شده است.»

به گفته لاوروف، این یک گام ضروری است ک مانع از انجام شلکی از منطقه کاهش تنش ادلب به سوی نیروهای روسی و سوری در پایگاه نظامی حمیمم می‌شود.

اعتماد به دلار به شدت در حال کاهش است

به نوشته اسوپتنیک، رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین تحریم‌های ضدروسی آمریکا را نشانه دیگری از یک رقابت غیرصادقانه و غیراخلاقی است.

وی گفت: «در خصوص تحریم‌های جدید آمریا علیه نهادهای حقوقی و افراد روس، ما دیگر شگفت‌زده نمی‌شویم. به طور خاص، در خصوص [شرکت] سوخوی، و مجتمع در کومسوملسک-اون-آمور، این تحریم‌ها نشانه دیگری از یک رقابت غیرصادقانه و غیراخلاقی است.»‌

وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو بار دیگر متقاعد شد که نظام دلار به طور کامل خود را بی‌اعتبار کرده است، اطمینان به دلار به شدت در حال کاهش است.

پیشتر آمریکا با گسترش تحریم‌های ضد روسی خود، ۲۷ فرد و و شش شرکت روسی را به فهرست سیاه تحت تحریم خود افزود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس