کد خبر 894899
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
میرهاشم حسینی

تکواندوکار وزن دوم المپیکی تیم ملی ایران مبارزه نهایی خود در رقابت‎های گرندپری را واگذار کرد و به نشان نقره این مسابقات دست یافت.

به گزارش مشرق، سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۸ صبح امروز با حضور ۵۲۶ تکواندوکار از ۶۳ کشور به میزبانی چین تایپه در شهر «تائویان» آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان سه نماینده داشت که حاصل تلاش آنها یک نقره میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم بود. 

 

وی دور نخست با نتیجه ۱۶ بر۹ مقابل «ولادیمیر دالاکلیو» از بلغارستان به پیروزی دست یافت و سپس «جواد آچاب» قهرمان جهان از بلژیک را ۲۳ بر ۶ و «کریستین مسینیش» از انگلستان را ۲۳ بر ۱۳ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله ۶ بر ۳  «یو جن هوانگ» از چین تایپه را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. 

تکواندوکار شایسته کشورمان در این مرحله به مصاف «دای هون لی» قهرمان بازیهای آسیایی، المپیک و نفر اول رنکنیگ جهانی رفت و با قبول شکست ۱۳ بر ۹ به نشان نقره دست پیدا کرد. 

ابوالفضل یعقوبی دیگر نماینده ایران در این وزن بعد از برتری مقابل «سیدهارتها بات» از کانادا و «لوره برسیس» از کرواسی، در امتیاز طلایی و راند چهارم به «ایدوال پونتس» از برزیل واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت. 

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان نیز بعد از یک دور  استراحت، ۸ بر ۷ نتیجه را به «امره اتسلی» از ترکیه واگذار کرد و حذف شد. 

برنامه روز دوم مسابقات تکواندو گرندپری 

فردا پنجشنبه ۲۹ شهریورماه در روز دوم این رقابتها، مبارزات وزن ۵۸- کیلوگرم گروه مردان پیگیری می‌شود. آرمین هادی‌پور نماینده ایران در این وزن است. 

هادی‌پور نماینده وزن اولی تکواندو کشورمان ابتدا با «آنتونیو فلسا» از ایتالیا مبارزه می‌کند و پس از آن به مصاف برنده دیدار کره‌جنوبی و اوکراین خواهد رفت.

سومین دوره مسابقات جودو گرندپری تا روز جمعه در چین تایپه جریان خواهد داشت. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس