کد خبر 894775
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
والیبال

تیم ملی ایران در گروه G و در شهر صوفیه به مصاف آمریکا، کانادا و بلغارستان خواهد رفت.

به گزارش مشرق؛ تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان جهان در صوفیه به مصاف تیم های آمریکا، کانادا و بلغارستان می رود.

مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهرهای صوفیه، وارنا، بولونا و میلان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه G و در شهر صوفیه به مصاف آمریکا، کانادا و بلغارستان خواهد رفت.

تیم ملی ایران، فردا چهارشنبه به صوفیه خواهد رفت تا برای دیدارهای مرحله دوم آماده شود.

با توجه درخشش هلند در گروه دوم مسابقات و شکست کانادا در دیدار آخر برابر فرانسه، این تیم قدرتمند به عنوان تیم چهارم گروه دوم با ایران همگروه شد.


همچنین آمریکا به عنوان تیم اول گروه سوم در کنار ایران قرار دارد تا با حضور بلغارستان میزبان و با انگیزه، تیم ملی ایران کار فوق العاده سختی در این گروه داشته باشد.

به این ترتیب گروه بندی مرحله بعدی به شرح زیر است:


گروه یک: ایتالیا، هلند، روسیه و فنلاند


گروه دوم: برزیل،   بلژیک، اسلوونی، استرالیا


گروه سوم: آمریکا، ایران، بلغارستان، کانادا


گروه چهارم: لهستان، صربستان، فرانسه، آرژانتین

بازی های گروه یک در میلان ایتالیا، بازی های گروه دو بولونیا ایتالیا، بازی های گروه سوم در صوفیه بلغارستان و بازی های گروه چهار در وارنا بلغارستان برگزار می شود.


تیم ایران در تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریور و یک مهرماه به مصاف حریفان خود در این مرحله خواهد رفت. ملی پوشان ایران در شرایطی می توانند با صدرنشینی و یا قرار گرفتن در جمع دو تیم از بهترین تیم های دوم این مرحله به جمع ۶ تیم برتر صعود کند.

لازم به ذکر است که دیدار دو تیم صربستان و روسیه هم اکنون در حال انجام است و تیم بازنده در گروه اول و تیم برنده در گروه چهارم قرار می گیرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس