خالد بن احمد آل خلیفه

وزیر خارجه بحرین در واکنش به اعتراض ظریف به مدیرعامل توئیتر در خصوص لغو حساب های کاربری شهروندان ایرانی از توئیتر، نوشته که مردم داخل و خارج ایران با مدیرعامل توئیتر هم نظر هستند!

به گزارش مشرق، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین به توئیت اخیر «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در خصوص بسته شدن حساب های کاربری شهروندان ایرانی واکنش نشان داد.

ظریف در توئیتی به «جک دورسی» مدیر عامل توئیتر نوشته بود که توییتر حساب ایرانیان واقعی را مسدود کرده است و با طرح این پرسش افزود که چه اقدامی در خصوص رباتهای واقعی که در حال ترویج پرورپاگاندای تغییر رژیم علیه ایران هستند، انجام داده اید؟

در واکنش به این توئیت ظریف، وزیر خارجه بحرین ضمن نقل قول توئیت وزیر خارجه ایران، خطاب به مدیرعامل توئیتر مدعی شده است که حساب های مسدود شده مربوط به سپاه ایران بوده است و توئیتر با این اقدام مردم واقعی ایران را نمایان کرده است.

وزیر بحرینی در اقدامی آشکار برای دخالت در امور داخلی ایران خطاب به مدیرعامل توئیتر نوشته است: به راه خود ادامه بده ایرانیان در داخل و خارج از کشور با تو موافق هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    36 6
    بشین سر جات احمق! با تانک های بن سلمان مردم مظلوم بحرین را سرکوب کردی هوا برت داشته. تو لازم نکرده در مورد ایران و ایرانی نظر بدی.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    22 2
    حرفش مثل پشه ای است که روی نخلی نشسته بود وقت بلند شدن به نخل گفت خودت را بگیر که می خواهم از رویت بلند شوم نخل گفت من اصلا نشستن تو را نفهمیدم که بلند شدنت برایم در سر درست کند.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    23 2
    يكي نيست به اين چاقال گنده بگه خفه شو
  • من یمنی ام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    37 3
    مردم داخل و خارج بحرین هم با نظر تو مخالفند . کیلویی مثل تو حرف نزدم گرمی وزنت رو کشیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس