کد خبر 89393
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲

عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: جریان اصیل اصولگرایی حتماً باید مرزبندی خود را با جریان فتنه، مردودین فتنه، ساکتین فتنه و جریان انحرافی مشخص کند، تا بتواند خط اصیل انقلاب را دنبال کند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس ، سید شهاب الدین صدر دوشنبه‌شب در حاشیه همایش بیداری اسلامی در خرم‌آباد در پاسخ به سئوالات خبرنگاران گفت: گفتمان جبهه پایداری، گفتمان اصول‌گرایی است و افراد با سابقه‌ای همچون آیت‌الله مصباح در راس آنها قرار دارد، که امیدواریم با هم به وحدت برسیم.

وی با اشاره به اینکه جبهه متحد اصول‌گرایان در حال حاضر تلاش می‌کند، یک لیست را در کشور تهیه کنند، افزود: امیدواریم که بتوانیم بهترین انتخابات را در بین اصولگرایان داشته باشیم، از طرفی جبهه پایداری هم نیروهایی هستند که در خط اصول‌گرایی هستند و گفتمان آنها هم گفتمان اصول‌گرایی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز لیست‌ها معلوم نشده و امیدواریم که لیست واحد برای انتخابات ارائه دهیم.

صدر گفت: اهمیت انتخابات امسال به این دلیل است، که بعد از جریانات انتخابات 88 تبلیغات زیادی مبنی بر پایین آمدن سطح مشارکت مردم در انتخابات صورت گرفت و لذا انتخابات مجلس بسیار حساس است و هر کسی که دل در گرو انقلاب، نظام و رهبری دارد، حتماً باید به عنوان یک تکلیف دینی در انتخابات پای صندوق رای حاضر شود.

وی افزود: مهم‌ترین کاری که تمام نیروهای علاقه‌مند به انقلاب باید در آستانه انتخابات به دنبالش باشند برگزاری یک انتخابات پرشور و با نشاط و با حضور حداکثر مردم و سالم است، به نحوی که مردم احساس کنند که رای‌شان اثرگذار است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: تبلیغ و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات باید به نحوی باشد که مردم بار دیگر حماسه بزرگی را در روز 12 اسفند خلق کنند.

صدر حمایت قاطع از مواضع اصولی نظام را شاخص اصلی مجلس هشتم دانست و اظهار داشت: نمایندگان مجلس هشتم همگی ولایی و تابع ولی فقیه هستند که این بالاترین افتخار این مجلس است.

وی با اشاره به تحرکات برخی افراد و گروه‌ها در آستانه برگزاری انتخابات مجلس با تاکید بر اینکه همه باید به انتخابات با دیده احترام بنگریم، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای تلاش می‌کنند، اصل انتخابات و سلامت آن را زیر سئوال ببرند و به همین دلیل از هم اکنون شایعه تقلب را مطرح می‌کنند، که این پروژه شکست خورده دشمنان نظام و فریب خوردگان داخلی است.

صدر یادآور شد: مجلس هشتم هم نقاط مثبت و هم نقاط منفی دارد، که به عنوان نمونه موضع‌گیری در مقابل مسائل خارجی و بحران‌های بین‌المللی همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خوب ایستاده است و در بعد نظارتی هم نسبت به مجالس گذشته بهتر عمل کرده البته یک سری اشکالات در برخی مصوبات است، که آن هم به دلیل اختلاف نظرهایی است، که در مجلس وجود دارد، اما در مجموع مجلس هشتم نمره قابل قبولی می‌گیرد.

نخستین همایش بیداری اسلامی شب گذشته در خرم‌آباد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس