مجلات همشهری

چه حیف که به خاطر یک #تَکرار بی‌موقع و بی‌حساب و کتاب، دیگر این جمع در مجله‌ای که دوستش داشتیم، جمع نمی‌شوند و ...

به گزارش مشرق، بهزاد یوسفی، دبیر تحریریه مجله همشهری دانستنیها در مطلبی درباره آخرین شماره این مجله با تیم قبلی نوشت:

ریچارد هموند در یکی از قسمت‌های فصل دوم «گرند تور» درباره خودروی جدید مک‌لارن صحبت می‌کند و می‌گوید این خودرو جایگزین نسل قبلی خودش شده. بعد ادامه می‌دهد این خودرو محصول گیک‌هاست، برای همین وقتی از یکیشان بپرسید این مدل جدید نسبت به مدل قدیمی چقدر بهینه شده می‌گوید: «نود و یک درصد»؛ نمی‌گوید نزدیک به صددرصد یا تقریبا نود درصد. دقیقا نود و یک درصد.

این داستان، داستان دانستنیها و گیک‌هایش هم هست. آدم‌های خوره و دقیقی که تمام تلاششان این بود و هست که بهترین و دقیق‌ترین مجله علم و تکنولوژی‌ که می‌شود را پیش‌روی خواننده‌ها بگذارند.

دانستنیها با وجود کانال‌های تلگرامی و اکانت‌های اینستاگرامی و رقیب‌های هم‌صنف خودش، با همین آدم‌ها مجله‌ای پیشتاز بود و نه تنها یکی از پرفروش‌ترین مجله‌های #گروه_مجلات_همشهری که جزء پرفروش‌ترین مجله‌های کشور شد.

علتش به جز رفاقت‌ها و همدل بودن کل تیم و البته حضور محمد جباری که این همدلی را رقم زد، این بود که هر کسی آنقدر بر حوزه خودش مسلط بود و تعصب داشت که ورود هر شخص نابلد به حوزه‌اش اول با شلیک تیر اخطار همراه بود و اگر توجهی نمی‌شد متجاوز هرچه می‌دید از چشم خودش بود.

همه این‌ها باعث شده بود در این چهار سال و خرده‌ای که دبیرتحریریه‌ این جمع بودم سعی کنم همیشه همراهشان باشم و از همه بیشتر از اینکه در جمعشان هستم لذت ببرم و یاد بگیرم نود و یک درصد هیچ وقت نمی‌تواند نزدیک به صددرصد یا تقریبا نود درصد باشد. و چه حیف که به خاطر یک #تَکرار بی‌موقع و بی‌حساب و کتاب، دیگر این جمع در مجله‌ای که دوستش داشتیم، جمع نمی‌شوند و شماره‌ای که شنبه هفته آینده روی کیوسک می‌آید آخرین شماره دانستنیها با حضور این تیم دوست‌داشتنی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    7 0
    اسلاحتلبا با دانستن هم مشکل دارن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس