اسبقیان

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: قانون بازنشستگی شامل حال روسای فدراسیون‌های ورزشی کشور می‌شود و هر زمان این قانون به دست ما برسد اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش مشرق، محمدشروین اسبقیان در خصوص تصویب قانون ممنوعیت بازنشستگان کشوری در شورای نگهبان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان تابع قانون است و از قوانین کشور تمکین می‌کند.


وی‌افزود: قانون بازنشستگی شامل حال روسای فدراسیون‌های ورزشی می‌شود و هر زمان این قانون به دست ما برسد مسلما در ظرف ۶۰ روز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در ادامه تصریح کرد: این که گفته می‌شود حدود ۲۰ فدراسیون شامل حال این قانون می‌شود درست نیست و هم‌اکنون امکان اظهار نظر در این مورد وجود ندارد، باید صبر کرد و پس از بررسی‌ها اقدامات لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: در این قانون تبصره‌های ایثارگری همچون داشتن جانبازی بالای ۵۰ درصد، فرزند خانوانده شهدا بودن و سابقه ۳ سال اسارت وجود دارد و بعضی از روسای فدراسیون شامل حال وضعیت ایثارگری هستند، در ضمن خود من نیز بازنشسته نیستم و این قانون شامل حال من نمی‌شود.

اسبقیان در مورد اینکه گفته می‌شود طبق اساسنامه 3 فدراسیون دولتی محسوب نمی‌شوند گفت: تمام فدراسیون‌ها شامل یک مقررات و زیر نظر وزارت ورزش و قانون جمهوری اشلامی ایران هستند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره اتفاقات فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی نیفتاده است، طبق مقررات فدراسیون جهانی انتخابات فدراسیون تیر و کمان به درستی برگزار شد و روسای هیات‌ها به شعبانی‌بهار رای دادند و این فرد رسما و شرعا رئیس فدراسیون تیر و کمان است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس