کد خبر 893634
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
آلگری

سرمربی یوونتوس معتقد است مهاجم پرتغالی‌اش می‌تواند در بازی با ساسولو گلزنی کند و او را شایسته کسب توپ طلا دانست.

به گزارش مشرق، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش عصر فردا (یکشنبه) در هفته چهارم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه میهمان ساسولو هستند، در کنفرانس خبری پیش از این بازی در تمجید از سرمربی 39 ساله ساسولو اظهار داشت: روبرتو دزربی مربی جوان و خوبی است. تیم تحت‌هدایت او هم عالی بازی می‌کند. ساسولو هم تیم پرشوری است و بازیکنان و سرمربی خوبی دارد.

سرمربی بانوی پیر همچنین درباره مهاجم آرژانتینی تیمش که در فصل جاری جایگاه ثابتی در ترکیب یوونتوس نداشته است، یادآور شد: کیفیت بازی دیبالا مورد بحث نیست. عملکرد او در بازی مقابل پارما را دوست داشتم، اما این همه فشاری هم که روی وی است، خوب نیست.

مکس آلگری در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به غیر از بلز ماتویدی، بازیکنان ملی‌پوشی که در تعطیلات اخیر لیگ، دو بازی برای تیم‌های ملی کشورشان انجام دادند، در بازی با ساسولو در ترکیب اصلی نخواهند بود. ماریو مانژوکیچ هم از ابتدا بازی خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص فوق‌ستاره پرتغالی تیمش گفت: کریستیانو عالی تمرین کرده و فکر می‌کنم فردا از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. چیزی کمتر یا بیشتر از چیزی که رونالدو در سه بازی اول ارائه کرد، انتظار نداشتم، اما بر این باورم که کریس فردا می‌تواند گلزنی کند و طلسم را بشکند.

سرمربی راه‌راه پوشان تورین ادامه داد: بدون هیچ منظوری نسبت به لوکا مودریچ، اگر با من بود توپ طلا را به کریستیانو رونالدو می‌دادم، آن هم به خاطر کارهایی که فصل گذشته او انجام داد. به اعتقاد من کریس شایسته کسب توپ طلاست.

آلگری که تیم تحت‌هدایتش چهارشنبه شب در اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به دیدار والنسیا خواهد رفت، در این باره گفت: از حالا فصل شروع می‌شود. اولین هدف ما گذر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و در ادامه پیشتازی در این رقابت‌ها تا پایان ماه مارس است. من بازیکنان زیادی دارم و فضا برای بازی هر کسی وجود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس