روزنامه

مشکل حمله کنندگان به مجالس محرم، نه ترافیک است نه محیط زیست و نه رسیدگی به فقرا، مشکل این جماعت با مغناطیس حسینی است؛ مغناطیسی که کلیمی و زرتشتی و مسیحی را هم جذب می‌کند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** روزنامه اصلاح طلب: بجای خرج کردن برای مجلس عزا، به فقرا کمک کنید!

روزنامه اصلاح طلب ابتکار به مدیر مسئولی «محمد علی وکیلی»- نماینده عضو فراکسیون امید مجلس- در مطلبی به لجن پراکنی و سیاه نمایی علیه مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان پرداخت.

روزنامه ابتکار در گزارشی با عنوان «دغدغه‌های اجتماعی درباره مراسم سوگواری محرم؛ عزاداری حسینیِ حسینی» نوشت:

«در بستر...عزاداری‌ها برخی مسائل بهداشتی و شهری نادیده گرفته می‌شود؛ از ترافیک‌های پرحجم که پشت دسته‌های عزاداری ایجاد می‌شود تا استفاده از ظرف‌های یک بار مصرف که سال‌هاست ادامه دارد و هشدارهای پلیس و سازمان‌ها در این باره گویا تاثیری بر این ماجرا ندارد.

هرساله کمپین‌های بسیاری برای رعایت مسائل بهداشتی و شهری در روزهای عزاداری امام حسین (ع) برپا می‌شود. آن‌ها تلاش می‌کنند با آگاهی دادن در این باره مردم عزادار را متوجه کنند که عزاداری در فضای شهری باید به گونه دیگری صورت بگیرد.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:

«شهری مانند تهران را در نظر بگیرید یا اصفهان، شیراز و تبریز و ...؛ این شهرها به طور معمول با معضلی چون ترافیک تا ساعت‌های پایانی شب درگیر هستند. حال تصور کنید حضور جمعیت بسیاری که برای عزاداری حسینی به خیابان‌ها می‌آیند تا چه اندازه در افزایش میزان ترافیک تاثیرگذار است! دو نکته اساسی در این باره متوجه کودکان و عزادارانی است که عموماً با لباس سیاه در شب‌های محرم در هیات‌ها و دسته‌های عزاداری شرکت می‌کنند. کودکان در این شب‌ها توجه کمتری به حرف‌های مادران و پدران دارند؛ آن‌ها دوست دارند با سایر دوستانشان بازی کنند یا به تماشای دسته‌ها بنشینند؛ از این‌رو در شرایط فعلی جامعه خطر دزدی این کودکان توسط افراد سودجو وجود دارد. از منظری دیگر هم کودکان و هم افراد سیاه‌پوش در معرض برخورد خودروهایی که در خیابان آمدو شد می‌کنند، هستند».

ابتکار در ادامه نوشت:

«پیشنهاد می‌شود در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری و به مأموریت خودروهای امدادی نیز خللی وارد نشود؛ چرا که مأموریت خودروهای امدادی در چنین شرایطی با تأخیر انجام می‌شود و جان انسان‌ها در خطر خواهد افتاد.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:

«همانطور که می‌دانید، هزینه‌های بسیاری برای برپایی هیات‌های عزاداری پرداخت می‌شود؛ هزینه‌هایی شامل تزئیات مناسب با این ماه و خرید لوازم برپایی دسته‌های عزاداری، بلندگوها و بسیاری دیگر. کمپین‌هایی در این بین شکل گرفته است برای هدفمند کردن عزاداری و متعاقباً نذوراتی که در این ایام ارائه می‌شود. به عنوان نمونه عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که خانواده‌ها به جای تأمین ناهار و شام برای عزاداران در حرکتی نوین همزمان با آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان در مناطق محروم، لوازم مدرسه، از لوازم‌التحریر تا کیف و کفش و لباس تهیه کرده‌اند.»

سیانه نمایی در قالب هشدار و هراس افکنی درخصوص سرقت کودکان، ادعای مضحک پوشیدن لباس مشکی و افزایش احتمال تصادف، هشدار درخصوص ایجاد گره ترافیکی و توصیه‌های بهداشتی این روزنامه اصلاح طلب دقیقاً کپی برداری از مطالبی است که عده‌ای بی دین هر ساله در آستانه ایام محرم و با هدف تحت الشعاع قراردادن مجالس پر شور عزاداری سید و سالار شهیدان، در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

این سیاه نمایی‌های بیهوده در حالی است که حضور پرشور و شعور زن و مرد و پیر و جوان و کودک در مراسم عزاداری امام حسین (ع)، هر ساله نسبت به سال گذشته، افزایش چشم گیری پیدا می‌کند.

حضور آحاد مردم در مجالس ایام محرم، عشق است و شور و شعور و عزاداران با هر توان مالی با اشتیاق در پی آن هستند که در این ایام در برپایی خیمه عزای سالار شهیدان سهیم باشند.

هرکسی به نوعی در برپایی این مجلس سهیم است حتی به اندازه شستن چند استکان در هیات عزاداری یا جفت کردن کفش عزاداران یا جارو کشیدن زیر پای عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع).

اما گویی این عاشقی به مذاق عده‌ای خوش نمی‌آید و به هر طریقی در پی دهن کجی به آحاد مردم هستند.

مشکل حمله کنندگان به مجالس محرم، نه ترافیک است نه محیط زیست و نه رسیدگی به فقرا، مشکل این جماعت با مغناطیس حسینی است؛ مغناطیسی که کلیمی و زرتشتی و مسیحی را هم جذب می‌کند.

** زیباکلام: مردم نتایج عملی و ملموسی از دولت ندیده‌اند

«صادق زیباکلام» در یادداشتی در روزنامه آرمان با عنوان «چشم مردم به عمل مسئولان؛ نه دهان آنها» نوشت:

«اخیراً رئیس‌جمهور اظهار داشته که معروفی بالاتر از امید دادن به مردم نیست...اینکه به‌زعم آقای‌روحانی به مردم امید دهیم و حرف‌های زیبا بزنیم امر مطلوبی است، چراکه مردم امیدوار می‌شوند، اما زمانی که همین مردم در عمل می‌بینند گرانی سر به فلک کشیده، قیمت ارز بالا می‌رود...امید در عمل از بین خواهد رفت. لذا با شعار و حرف‌های امیدوار کننده نمی‌توان مردم را برای مدت زیادی نگه داشت. نکته اشتباه اینکه آقای روحانی فکر می‌کند در نتیجه بدگویی‌ها از دولت مردم نا امید می‌شوند...این گونه نیست که اگر همواره مدح دولت گفته و از آن تعریف شود، مردم همچنان تا آخر حمایت می‌کنند و امیدوار می‌مانند. باید اذعان داشت مردم امیدوار هستند، اما زمانی که نتایج عملی و ملموسی از دولت نمی‌بینند، نا امید می‌شوند.»

زیباکلام در ادامه نوشت:

«اینکه دولت بگوید هر انتقادی که برعلیه من می‌شود سیاه‌نمایی است، چندان مورد قبول نیست و باید بپذیریم که مردم خود قوه درک و استدلال دارند».

«پروانه مافی» نماینده عضو فراکسیون امید هم در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:

«ما همواره مشتاق بوده‌ایم که مدیران خسته و بی‌انگیزه از دولت خارج شوند. در واقع یکی از درخواست‌های اساسی مجلس از دولت همین است که مدیران بی‌انگیزه را کنار بگذارد. امیدواریم که...تغییراتی را در بدنه دولت شاهد باشیم و افراد جوان‌تر، با نشاط‌تر، با انگیزه و خوشفکر و با برنامه و خلاق‌تر دولت به‌کار گرفته شوند».

در روزهای گذشته «عباس عبدی» در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود: «اگر دولت وظایف مرتبط با خود را به درستی انجام دهد، مردم امیدوار خواهند شد؛ بنابراین اینکه مدام گفته شود مردم باید امید داشته باشند، کافی نیست. دولت اگر کار خود را درست انجام دهد، مردم با درک و بینش واقعی خود به ادامه راه امیدوار خواهند شد...واقعیت آن است که عملکرد و نه سخن دولت ریشه این امیدواری است...سیاستی با عنوان امید درمانی دولتی وجود ندارد که حال بخواهیم صرفاً با صحبت کردن جامعه را امیدوار کنیم».

کم تحرکی مجموعه دولت، هماهنگی ضعیف میان اعضای کابینه، ژست منتقد گرفتن دولتمردان و گلایه از وضع موجود و شانه خالی کردن از ارائه گزارش عملکرد به افکار عمومی از جمله نقاط ضعف دولت روحانی است. نقاط ضعفی که حتی حامیان دولت نیز به آن اذعان دارند.

** دولت در مواجهه با وضع موجود، بی برنامه و منفعل است

روزنامه اعتماد در یادداشتی نوشت:

«سخنان دولتمردان در این ایام چنان است که گویی اوضاع امروز کشور کوچک‌ترین تغییری نسبت به قبل نداشته و انگار که «نه خانی آمده و نه خانی رفته است». حال آنکه حداقل انتظار از دولت در این شرایط واقع‌بینی و اقدام متناسب با شرایط موجود و قبول خطاها و کوتاهی‌هاست...امروز، دولت سکاندار است و با علم بر این واقعیت‌ها قبول مسوولیت کرده و عدم اقدام منطقی و به موقع دولت در عارضه‌یابی و درمان، ممکن است فرآیند درمان را طولانی‌تر، پیچیده‌تر و پرهزینه‌تر کند. مردم از دولت انتظار شق‌القمر ندارند، اما اینکه در برابر اتفاقات اقتصادی داخلی و بین‌المللی، اقدام اثربخش و بایسته‌ای را از سوی دولت درنمی‌یابند یا حتی برنامه‌ای مدون و منسجم برای مواجهه با بحران پیش رو را نمی‌بینند، دچار نگرانی و بی‌اعتمادی می‌شوند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:

«وقتی انفعال و بی‌برنامگی دولت را در مواجهه با وضعیت کنونی می‌بینند، با نگرانی بیشتری در پی پیشگیری از افت ارزش دارایی‌های خود بر می‌آیند. همین تصمیم عمومی عامه مردم است که نقدینگی‌های خرد را روزی روانه بازار سکه و ارز می‌کند و روزی روانه بازار خودرو و روزی دیگر روانه تقاضا برای فلان کالا. این دومینو متوقف نخواهد شد، مگر با پذیرش این واقعیت از جانب مردم که کارگزاران صادقانه و به موقع، عارضه را تشخیص داده و به موقع با تمام ظرفیت‌ها جهت رفع آن اقدام می‌کنند».

چندی پیش «حسین راغفر» کارشناس اقتصادی حامی دولت گفته بود: «بی‌برنامگی دولت و تمرکز تمام برنامه‌های آن بر روی مذاکرات، موجب بالا رفتن تورم و فشار اقتصادی بر مردم شده است».

عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه اوایل خرداد سال جاری گفته بود که رئیس جمهور چندهفته‌ای به اروپا مهلت داده‌اند تا تضمین خود را در موضوع برجام ارائه دهند. اکنون بیش از 4 ماه از خروج ترامپ از برجام سپری شده است اما متاسفانه دولت هنوز معطل برجام اروپایی است و هیچ برنامه مشخصی از سوی دولت برای بهبود وضع فعلی ارائه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 107
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    روزنامه های اصلاح طلب یه مشت خائن و کافر هستند، از بس لقمه حرام خوردند و پایبند به مسائل اخلاقی نیستند یه مشت دنیا طلب ملعون
    • حسن IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      96 11
      اسهال طلب های با هوش رسیدگی به اوضاع مستضعفین یکی از وظایف اصلی دولت است لطفا مهندسی معکوس نکنید به جای هشدار به دولت دست گدایی به طرف مردم دراز نکنید بهتره ابتدا امثال شما به جای رفتن به ترکیه و اروپا و امارات و دبی و .... به محرومین کمک کنید بعد از جیب مردم مایه بزارید کاملا مشخصه که هدف از این دلسوزی ها از بین بردن اعتقادات مردمه
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      11 47
      شما خوبی و بقیه بد
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      93 2
      در یک کلام بر دشمن امام حسین لعنت
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      64 5
      فقیر ترین انسانها همین اصلاح طلبهایی هستند که مملکت را غارت کردند باز هم سیر نمی شوند.
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      4 29
      تو خوب باش
    • SE ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      23 0
      هدف از پیشنهاد این متظاهرین به دین تعطیلیلی مراسم عزاداری است تا رفته رفته دین هم تعطیل شود
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      20 0
      گُل گفتی آی گُل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی . کاملا موافق هستم . حالا همه دوستان باشرف اینو جدی می گم همه باید حسابی آمده بشویم برای اینکه اسهال طلبها رو ریشه کن کنیم از تمام عرصه های زندگی لطفا اقدام صرفا انتقاد نخیر
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      17 0
      هر جادزدی می شود حتما پای یک اصلاح طلب نه اسهال طلب حتما وسط هست
    • سیامک US ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
      32 0
      یه تحقیق بکنید چقدر برای کنسرت رفتن در یک سال هزینه میشه؟ کانالی حساب کرده بود حداقل سالی 950 هزار میلیارد تومن! یه تحقیق بکنید چقدر برای یک شب چهارشنبه سوری ملت پول ترقه و آتیش بازی میدن؟ سایتی حساب کرده بود در ده سال اخیر نزدیک 1000 میلیارد تومن یعنی یک شب در یک سال 100 میلیارد تومن! البته هزینه سوختگی انسان‌ها و نابودی اموال و جان باختن مردم هم به کنار!! حالا 10 شب اصلا یک ماه مردم پولاشونو رو هم میذارم به جماعت دیگه (نه خودشون) نذری خوراکی بدن این چیش میسوزونه اینارو!؟!؟ اینا به فکر فقیر و فقرا و ایتام نیستند اینا تو شکم‌هاشون از مال حرام و شاید (شاید) نطفه حرام شکل گرفته که دارن مثل 1400 سال پیش به امام حسین حمله میکنن آهاااان.... میشه ملت بجای کافی شاپ رفتن و فضای رمانتیک و هزینه لوازم آرایش برای خلق این فضای رمانتیک به فقیر فقرا و ایتام (هم) کمک کنند!؟!؟ اونجا که قرار باشه با اعتقاد اکثریت مطلق جامعه بازی بشه و لجن پراکنی بشه حرفهایی برای گفتن حتما هست که اینها قطره‌ای از دریا بود!
  • احمد IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    94 6
    شما بجای دزدی و رانت و حاتم بخشی بیت المال به فکر مردم فقیر باشید. رو که نیست.
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      31 0
      به خانم احتکار بفرمایید تا جان شما بدر رود
  • NL ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    26 85
    شما حرف متطقی را سیاه نمایی جلوه میدهی ییا فردیس کرج شب ساعت ۸ تا ۱۲ اگه تونستی ماشینتو از ترافیک ییرون بردی اون موقع نکو ساه نمایی بگو شمر بگو یزیدی
    • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      64 12
      خفه یزید زاده
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      71 6
      از قضا من درباره ترافیک سنگین پل فردیس و حوالی آن زیاد شنیده ام. علتش هم تقریبا همیشه ترافیک هزاران خودرویی است که شمال می روند و بر می گردند. اما نشنیده ام مدام کسی علیه این مسافرتها و نتایج ترافیکی اش داد سخن سر بدهد و مقاله بنویسد!
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      46 7
      کثافت یعنی فقط بخاط دسته عزادار تو ترافیک میمونی . آخه بیدین بی غیرت ؟
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      41 7
      ای مردک ابله ۳۵۵ روز سال با هر بهانه ای ماشین شخصی بردی در خیابان ، ده روز هم تمرین استفاده از وسایل نقلیه عمومی کن
  • س IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    69 8
    به جای دزدی به فقرا بدهید پولهایشان را
  • محمد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    54 13
    نسل نتیجه یزید هستن این جماعت لعنت بر دشمان اهل بیت
    • DE ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      59 5
      تند رو های مغز خشک متحجر با امام حسین بد هستند اما با سفره ای ترکیه و گرجستان و ... جشن تولدهای میلیاردی خوب هستند و به یاد فقرا نمیافتند
  • GB ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    62 2
    این ابتکار چرا خودش را به بیراهه میزنه . مگر دوستان راه حسین همانهایی نیستند که جان و مالشان را در راه مردم فقیر و برای احقاق حق مستضعفین داده اند
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    43 2
    باشه فهمیدیم آزادی بیان دارید و اروپایی ها و آمریکایی های خوب و مهربون بخاطر همین شما رو روی سرشون جا میدن و نه تحریم میکنن و نه توطئه میکنن! جلوی این لجن پراکنی ها رو بگیرید دارن گند میزنن به همه جای کشور این حروم لقمه ها.حکایت چوب و پیاز شده
  • sina IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    51 3
    سخنان روزنامه ابتکار را دهه 1250 ( 140 سال پیش) هم پدر روشنفکری غربگرا، فتحعلی آخوندزاده، میزد! این یعنی چنین سخنانی چون وزوز مگس، فقط مردم عاشورایی ایران را اذیت و منزجر میکند و نه متأثر!
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    41 3
    بیشرفهای اصلاحاتی دیگه خیلی دارن حرف می زنند ولی این جماعت توخالی وبی دین دوره خاتمی هم همین خزعبلات را می گفتند مشکل این جاست که رسانه دست اینهاست واین طرف نشستند فقط از خودشون دفاع می کنند باید نسل اینها را از روی زمین برداشت
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    49 3
    اقا اگر این ...ها یک هزارم خرج جشن تولدها و عروسی های پرخرج خودشان را برای نیازمندان بکنند حداقل نصف فقرای تهران وضع شان از این رو به آن رو می شود.
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      10 0
      والا همینو بگو
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    56 2
    خدا لعنتشان کند این همه دشمنی با امام حسین ع آخر برای چه؟
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    46 1
    نيست بقيه ايام اصلاً ترافيك نيست فقط ايام عزادارى براى امام حسين ترافيك ميشه مردك چرا چرت و پرت ميگى يه عمره ما با ترافيك و آلودگى هوا درگيريم شماها چه كرديد جز زوج و فرد كردن و محدود كردن مردم؟ تا تونستين ماشين بى كيفيت توليد كردين و بنزين بى كيفيت تر وارد كردين تا جيباتون پر بشه شماها به فكر فقراييد يعنى ما انقدر چيزيم كه باور كنيم؟ عشق ما اباعبدالله است و بس هر كه با او دوسته با او دوستيم و هركه با او دشمنى كنه با او دشمنيم
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    49 1
    عجیب است خرج کردن پول برای سفر به ترکیه و تایلند و رفتن به سینما و کنسرت و حتی سگ بازی کردن حلال و دادن پول تهیه نذری محرم که همه مردم (فقیر و غیرفقیر) مصرف می کنند حرام است. ترافیک هر هفته خیابانهای شهرهای شمالی به واسطه هجوم مسافران منجر به شادی و ترافیک نسبت داده شده به محرم باعث مرگ می شود.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    38 1
    هر احمقی که در تاریخ خواسته به هر بهانه ای حتی ظاهر الصلاح صدای عزاداری امام حسین که صدای فریاد حق علیه باطل است صدای فریاد :حق را بگو حتی اگر علیه تو باشد را خاموش کند، محکوم به فناست. مرگ بر هر قلمی که در راستای تضعیف فرهنگ عاشورا بنگارد. درود بر امام حسین و یارانش. هر شیعه ای به خاطر مولایش ده روز سختی را با جان و دل تحمل می کند.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    34 2
    اقایون اصلاح طلب از ان رانت های چند هزار میلیاردی که در دلار و پتروشیمی دارید مقداریش را به فقرا بدهید . حالا خوبه گند رانت خودرو و 18 میلیارد دلار و... توسط شما شده
  • حمیدرضا RO ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    30 0
    بالاخره نفرمودید همسر شما این همه ثروت را از کجا اورد و شازه پسر شما الان کجا تشریف دارند و ضمنا بعد از 40 سال بالای میز نشستن کی می خواهید بازنشست بشوید؟
    • DE ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      1 1
      روزنامه ی ابتکار رو گفته دکتر جون
  • قریشی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    46 1
    در لشکر ملعون یزید ، حتی یک نفر از دشمنی با حضرت امام حسین منفعتی نبرد. حتی در دنیای فانی با ذلت نابود شدند. این ابتکار احمق چی فکر کرده. گندم ری را نخواهی دید ابتکاره نادان.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    32 1
    روزنامهٔ ابتکار نفهم، بفهم ! توی مجالس و سر سفره امام حسین فقیر فقرا و دل دادگان امام حسین میان ، پس در واقع هم مجلس عزاداری برگزار شده هم پولش خرج کم بضاعت ها شده ، خوشبختانه دیگه اینجا ها خبری از شماها و سلبریتیها و رانتخورها و ... نیست که شبههٔ حیف و میل بوجود بیاد .
  • مهماندار هواپیما IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    20 3
    وکیل شیطان از فقرا دم می زنه و نمی دونه که خود فقرابرای امام حسین خرج می کنند
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    16 1
    کشور رو شما اصلاح طلبها به فساد کشیدید بفکر تمیزی خیابانها و مسائل بهداشتیش هستین بودجه شهرداری رو بگین خرج کنن بهانه سپاه و این اون رو نیارن . از زمانی که قالیباف رفته حتی یک توالت عمومی ، یک گرم خانه هم نساختن هیچ زباله های بیمارستانی اطراف تهران دارد دفن میشود . فافهم نالایق
  • ممد US ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    22 2
    برای مجلس امام حسین فقرا هم کمک می کنند .شما سرمایه داران ودولتی ها به مردم کمک کنید
  • nasr IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    12 1
    امیدوارم خدا هدایتشو کنه و اگه قابل هدایت نیسن نابودشو کنه...
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    22 7
    موقع بزن و برقصتون فقیرا آب میشن میرن زمین ولی موقع محرم که میشه شما ها یاد فقیرا میکنید!؟ شما ها همتون یه مشت جونورید
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      23 3
      اینقده از این هئیت ها و مجالس دوره که نمیدونه فقط فقرا در مجلسن لاکچری هایی مثل ایشون و ملاوردی در گشت و گذارن!!!
  • علی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    31 1
    بابا این بدبخت راست میگه در واقع فقرای اصلی همینها یعنی خودشان هستند همین حریص هایی که هرچه از بیت المال میدزدند باز سیر نمیشن بنابر این کدا گشنه های اصلی همینها هستند . اینها هم که با حرام خوری هایی که داشتند در این مجلسات معنوی حسینی نمی توانند شرکت کنند .لذا کمی هم به این شکم پاره ها کمک کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • GB ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    32 0
    امام حسين (عليه‌السلام) در كربلا خطاب به لشكر یزیدیان، فرمودند «من شما را به راه راست مي‌خوانم اما شما از همه فرامين من سر باز مي‌زنيد و سخن مرا گوش نمي‌دهيد، چرا كه شكم‌هاي شما از مال حرام پرشده و بر دل‌هاي شما شقاوت نهاده شده است ...
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      16 0
      مثل الان.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    19 2
    واقعا روحانی غیر قابل تحمل شده
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    18 1
    درتمام مراحل وزمینه های انقلاب مردم همیشه از شمااصلاحطلبان جلوتربودندوهستند . مشکل شمااین است که تمام حیله هایتان ودشمن ستایی شمابرعلیه شیعه جواب نداد اکنون میبینید هرسال تاچهل میلیون بدون آنهاکه درکشوروسایر کشورهای دیگر عزاداری میکنند وعراق وایران تبدیل به خیمه هایی بزرگ میشوند پس اکنون دشمنی خودرا با محرم عیان کردید وبزودی عذاب الهی برسرتان نازل میشود . ای مفسدان مصلح نما آثار جهانی شدن مکتب حسینی پیداشده وبن سلمان از امام زمان عج میترسد وشما میترسید چون محرم وصفر اسلام رازنده نگه داشته اند . مردم آقای شماواستادشماهستند ودر محرم فقرا دستهای یاریگررامیبینند که بنام خداوبعدحسین بن علی بسویشان درازمیشود . سیرمیشونداماشمابرای فقراچه میکنید آیا نمی بینید محرم عزاداران چه کمکهابه فقرامیکنند خوب است خودتان به مردم بگویید شما بامحرم مشکل دارید اماازغصه بمیرید که وحدت حسینی ویکپارچگی ملی درمحرم به اوج میرسد . آقاجان یااباعبدالله دوقطبی راازبین بردی وشیعه درتمام جهان درعزایت درکنارهم به عزایت می نشینند . آقاجان میبینی دشمنانت چقدرازعاشوراوکربلایت میترسند ؟ این است حسینی که هرسال دوباره بعثتی دیگر پدیدارمیکند ومکردشمنانت را نابودمیکنی . ایران کشورشیعیان است کشورظهور است کشور فاتح وخدامیدانددشمن چقدرازمحرم خورده است .
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    16 0
    شما هم به مردم کمک کن هم برای عزای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام خرج کن.
  • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    21 0
    باسلام به کوری چشم دشمنتن اهل بیت مراسم هرچه باشکوه تربرگذارمیشود
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    22 0
    به جای لاکچری بازی، سفرهای خارجی با ارز دولتی، انتخاب انواع و اقسام حیوانات خانگی از آبزی و جنگلی و بیابانی، صرف هزینه های آنچنانی در مهمانی ها و هزارتا چیز دیگه، ولش کن! کسی منت پولِ امثال شماها رو نمیخواد.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    25 0
    یعنی هزار جور آسمون ریسمون می بافند، از چیزهایی که به عقل جن هم خطور نمی کنه، تا بتونن یک ذره هم که شده کمیت و کیفیت عزاداری ها رو پایین بیارن. آخه این همه عقده و کینه از کجا اومده؟!
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    23 2
    آیا روزی فرا خواهدرسید که از صدای ناهنجار و سخنان نامتجانس ابن انکرالاصواتها در مملکت امام زمان راحت شویم
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
      2 0
      ++++++ اشتباهى منفى زدم
  • رهگذر IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    16 0
    سلام . در کشورهای غربی بظاهر دارای آزادی ولی در واقع خفقان شدید ، برای رسانه ها و افراد خط قرمزی مشخص شده است که اگر ذره ای از آن تخطی کنند با بدترین حالت ممکن بدون در نظر گرفتن جایگاه فرد یا رسانه با او برخورد می گردد. مثلا" در آمریکا و همه کشورهای اروپایی بخصوص فرانسه که مدعی آزادی است کافی است در مورد اسرائیل مطلبی ناخوشایند عنوان شود از هولوکاست که دروغ بزرگ خودشان است تا ... آنوقت چه می کنند. در این رابطه در همین چند سال اخیر در برخورد با دانشمندان خودشان سوابق زیادی موجود است. حقوق های میلیونی حرام خوران دولتی، خرجهای خوشگذرانی با پول ملت در قالب ماموریت اداری خارج از کشور ، جنشهای بی خاصیت پرهزینه برای موضوعات پیش پا افتاده و بی اهمیت اداری مثل جشن ورود یک هواپیما از اروپا در رابطه با کلاه گشاد برجام و... که هر کدام برابر هزینه چند سال نذروات مردم در مراسم حضرت اباعبدالله (س) میباشد ، مشکلی نیست ولی هزینه هایی که مردم با دل وجان و از سر عشق مقدس به اهل بیت (ع) از مال شخصی خودشان ( دقت کنید مال خودشان نه از دولت) خرج می کنند که البته این نیز یک نعمت و لطف الهی است که پول در چنین راه مقدسی هزینه شود که نصیب هر کسی نمی شود، بیشرفهایی مانند این افراد دایه مهربان تر از مادر میشوند. دولت تدبیرررررررررر!!!!!!!!!!! که در این چند سال نشان داده که چقدر به فکر مقدسات مردم است . سال گذشته به زوار اربعین هم رحم نکرد . ویزای گروهی با یک هزینه را حذف کرد و مجبور نمود هر فرد یک ویزا بگیرد و سایر هزینه ها... . شورای شهر تهران با تخصیص مبلغ ده میلیارد تومان برای اربعین برای خدمات دهی به زائران ایرانی در کربلا مخالفت نمود ولی در یک وعده مبلغ 6 میلیارد تومان به بازیگر خانم بهاره افشار هدیه می دهد!!!!!!! فقط هزینه سفره هفت سین امسال شورای شهر تهران 14 میلیون تومان بود.(مشتی از خروار)قوه قضائیه بایستی با این لجن پراکنان بی هویت و نامسلمان که در ورق پاره های مسمومشان به مقدسات توهین میکنند برخورد قاطع نماید . مگر ما خط قرمزی نداریم .خدا لعنت کند آن کسانی را که در زمان مسئولیتشان این ورق پاره ها را مجوز دادند و آنها را حمایت کرده و می کنند. به هرحال صبر مردم فهیم و غیرتمند و عاشق اهل بیت(ع) در مورد تعدی به این خطوط قرمز هم حدی دارد. وای به روزی که صبر ما تمام شود آنوقت...
  • مصطفی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    20 1
    لعنت به شماها که تا حالا به اسم دین دزدی میکردید و خون مردم را در شیشه کردید و حالا هم به اسم آزادی فکر و عمل . لعنت خدا بر شما نامردها
  • محمود IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    11 1
    لبیک یاحسین الموت العدو الحسین
  • بهروز IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    3 15
    برادر من منظورشان هزینه های اضافی است
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
      7 1
      خود متن که اینو نمی گه. شما از کجا چنین برداشتی کردی من موندم.
  • مهدی IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    13 1
    شما مگر مردید به فقرا کمک کنید یا فقرا کمکهای شما را دریافت نمی کنند.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    14 1
    اگر ایران و اسلام در ایران صاحب داشت الان سریع باید این زن عزل بشه تا حساب کار بیادتو دست بقیشون !
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    12 2
    خاک بر سر بیشعورت کافر
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    22 1
    بیشترین نذری ها تو همین ماه محرم به فقرا می رسه؛ شما از کنسرت و رقص خودتون کم کنید به فقرا کمک کنید! حقوق نجومی هم که می گیرید!
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    18 1
    روزنامه اصلاح طلب: بجای خرج کردن برای مجلس عزا، به فقرا کمک کنید! شما ها بحمد الله سفره مردم را پر کردید دیگه فقیر نمانده است وعده آقای رئیس جمهور بود یاد تون رفته است .
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
      6 0
      امسال مردم توسط شما افساد طلبان برای پر کردن شکم به جیبوتی فرستاده می شوند تف به غیرت و شرف شما اصلاح طلبان کافر
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    6 0
    ابتکار=منافق ابتکار=منافق ابتکار=منافق ابتکار=منافق
  • حامد IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    11 0
    به جای چاپ روزنامه به فقرا کمک کنید.
  • DE ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    7 0
    روزنامه اصلاح‌طلب: بجای خرج کردن برای مجلس عزا، به فقرا کمک کنید! فعلا که اصلاح طلبچی ها عزادار فوت برجام هستند و از کیسه بیت المال میلیاردها خرج این آفتابه درخشان خرج لحیم کردند. ضمنا از اصلاحاتچی ها فقیرتر درفرهنگ نداریم فقر فرهنگی و سیاسی آنان برای ملت فاجعه آفرین شده.کمکشان کنید.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    10 0
    این افسادطلبا همون بهایی ها و وهابی ها هستند اما نفوذی
  • عبدلله حسینی IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    8 0
    این احمق های اصلاح طلب برنددرهیئت ها باچشمان کورشده خودببیندکه سرسفرهای نذری فقراومحرومان نشسته اند .آدرس غلط به مردم ندهید!دلارچنده؟ لطفاخفه شیدوبلندگوی وهابیت وصیهونیست هانشوید!
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    9 0
    ازقدیم گفتن از نخور بگیر بده به بخور از فقرا یعنی ازمردم فقیر باید بگیریم و بدهیم به اسهال طلبهای گداگشنه اما دزد وباژنهای دزدی اختلاص حرام لقمه کافر اسلام ستیزمرگ بردشمنان اهلبیت ع ننگ بر این جورسومه های فساددزدی وانگلهای جامعه مرگ برآنها باد مطلب آخر اینکه در جواب این انگلهای اجتماع می گویم تا کور شود هر آنکس که نتواند دید تابسوزید دزدهای حرام لقمه
  • RO ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    8 0
    بر هر چه خائن و منافق هست لعنت
  • عباس IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    7 0
    به احتمال خیلی زیاد 100% موقع ظهور در هر زمانی مردم با این قشر بر سر یای رساندن به امام مهدی عج درگیررررررررررررررر میشن
  • DE ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    10 0
    دو نکته اساسی در این باره متوجه کودکان و عزادارانی است که عموماً با لباس سیاه در شب‌های محرم در هیات‌ها و دسته‌های عزاداری شرکت می‌کنند. کودکان در این شب‌ها توجه کمتری به حرف‌های مادران و پدران دارند؛ آن‌ها دوست دارند با سایر دوستانشان بازی کنند یا به تماشای دسته‌ها بنشینند؛ از این‌رو در شرایط فعلی جامعه خطر دزدی این کودکان توسط افراد سودجو وجود دارد. از منظری دیگر هم کودکان و هم افراد سیاه‌پوش در معرض برخورد خودروهایی که در خیابان آمدو شد می‌کنند، هستند». واقعا چقدر این یاروهه بدبخت و بیسواد و بچه است ملت جان و مالشان را برای امام حیسن ع میدهند بعد این ببو بچه میترسونه.آخه ذلیل علیل بی فرهنگ فداییان مکتب ایثار و شهادت را از تصادف با خودر میترسونی.واقعا مهد کودکان عقب مانده هاست این معجون اصلاحات.ننگ برشما نوکران غرب.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    7 0
    کمک بفقرارو ازنجومی بکیران اشرافیت طلبان امریکا پرست یادبگیرید.این شیطان پرستان خودبرتربین که به ائمه وشهدا اشکارا توهین میکنند اومدن درس دینمداری باد میدن.عیاشان پارتی دوست. مارانوسهای نفوذی برانراز خاهان فتنه گر.
  • AE ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    3 0
    مشرق جان اگر کمی سواد داشته باشی بد نیست به خطبه امام حسین (ع)در کتاب تحف العقول رجوع کنی .خطبه ای که در ان به عالمان دینی هشدار می دهد که در جامعه فساد می شود وشما ساکتید وهیچ هزینه ای از جانتان برای تغییر در اوضاع پرداخت نمی کنیدو.....بد نیست فلسفه حقیقی عاشورا بیان شود که در این صورت دکان ودستک خیلی از سیاستمدارن دورو تخته می شود.فقط ظهور امام زمان (ع)می تواند این کشور را نجات دهد.ولاغیر.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    4 0
    فلسفه عاشور مبارزه با فساد بود امروز اگر فقری در کشور است محصول عملکرد اصلاح طلبان است که به فساد اقتصادی دامن ردنند ..
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    5 0
    فلسفه عاشور مبارزه با فساد بود امروز اگر فقری در کشور است محصول عملکرد اصلاح طلبان است که به فساد اقتصادی دامن ردنند ..
  • مهدی IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    0 8
    مگه حرف بدی زده گفته به هم وطن هایمان کمک کنیم
  • ۷۷... IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    10 0
    به شهادت تاریخ این طیف هرگز از کندم ری نخواهند خورد....اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید بیچارگان خسر الدنیا والاخره.....این بوی گند فقط از دهان بهایی زاده خارج میشود...
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    5 0
    همیشه حق به جانب ، همیشه مورد ظلم واقع شده، همیشه بی تقصیر انگار نه انگار که مملکت 5 سال دست شماها نبود، چه گلی زدید به سرمون ای مدعیان فقرا که تو کاخ نشینی گوی سبقت رو از غربی ها هم ربودید؟؟ حالا اگر halloween بود تو ایران یا کارناوال ریخته بودن تو خیابون جیک کسی راجع به ترافیک درنمیومدها.... محرم و امام حسین (ع) خط قرمزه، هر احدی هم ردش کنه با این نظام و مردم دشمنه بدون هیچ توجیهی، حالا شما میخواید خودتونو برا مردم رو کنید تا مردم قشنگ بشناسنتون
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    7 0
    این جماعت از شور حسینی مردم، به هذیان گویی افتادن. ولی اینو بدونن که این عشق مردنی نیست. حتی اگه همه دنیا جلومون باشن.
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    7 0
    این اصلاح طلبها را همشونو از دم تیغ گذراند وهمه را گردن زد
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    7 1
    چه تفکر احمقانه ای. مگه توی همین مجلس عزا فقیر و غنی با هم نمیشینن پای سفره؟ مگه تو احادیث نداریم که گریه بر حسین گناهان رو پاک میکنه؟ راستی این جماعت بهتر نیست که بودجه هایی رو که برا سیاست بازی صرف میکنن خرج فقرا کنن؟؟؟
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    5 0
    ابتکار بی ابتکار فقرا همیشه هستند این ثروتمندان بی درد هستند که از دوش فقرا پایین نمی آیند و برای آنها همه کاری انجام میدهند جز پایین آمدن از دوششان و هم پیاله های شما هستند که با این حرفها میخواهند نهضت عاشورا در کالبد زمان خوش بماند و جنگ فقر وغنا بوجود نیاید
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    6 0
    ابتکار بی ابتکار فقرا همیشه هستند این ثروتمندان بی درد هستند که از دوش فقرا پایین نمی آیند و برای آنها همه کاری انجام میدهند جز پایین آمدن از دوششان و هم پیاله های شما هستند که با این حرفها میخواهند نهضت عاشورا در کالبد زمان خوش بماند و جنگ فقر وغنا بوجود نیاید
  • مهدی IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    8 0
    فکرمی کنید نجومی بگیرهایی مثل شما هزینه غذارومیدن!!! دولت تاتونسته توشکم شماریخته ودیگه چیزی نمونده که به هیاتهابده!! تمام این هزینه هاازجیب فقراست و غنی وفقیرهم سرسفره است! دست از تنبلیتون بردارید وبرید تو هیاتا ببینید کیا سر سفره امام حسین علیه السلام اند،
  • هلی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    3 0
    مجالس حسینی یاداوری ظالم و مظلوم برای نسل هاست.ریشه ظالم سوزاندنی است چه حکومتی چه دولتی..
  • محسن IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    2 0
    خانم در تفکراتتون تجدید نظر بفرمایید با این فرمون تو سپاه یزدیا رفتید هر چیز داریم از محرم و عاشورا و عزا داری ها داریم لطفا از دزدی ها کم بفرمایین ...شما خواسته یا نا خواسته خائن به خون سیداشهدا هستید .
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    6 0
    اصلاحات دیگه باید خفه بشه چون آبرویی برای اسهال طلب ها نمونده
  • محب الحسین NL ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    4 0
    ای مگس!!!عرصه سیمرغ نه چولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری. اصلاح طلب خفه
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    1 1
    امام حسین با دو قشر میجنگید یکی دیندارنماهاو دومی نادانها!!!! الان ایران پر شده از این انسان نماهای دیندار و دینداران نادان!!!! گاندی میگه دینداران واقعی افردای هستند که به دنبال بهشت خودشون هستند نه دیگران. توی مملکت ما قشر مذهبی نما زیاد شدن که نمونه ش رو توی کامنتها می بینید. خدا لعنتشون کنه که کشور رو به عقب بردن!!!!
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    5 0
    شما فرصت طلبان خائن به وطن وقتی دسته دسته مطرب میرقصونید ووقتی براهرنهار یاشامتون 500 هزارتومن ازبیت المال خرج میکنید وقتی پارتی شبانه بچه هاتون فلان مقدارخرج برمیداره یادفقرانیستید شماها باتدبیر و امیدتون هرسال فقرو درکشورده برابر میکنید شماهاکه هرخانواده تون هزاران ماشین خارجی بنرخ دلار4200 وهزاران گوشی باهمون نرخ وارد وماهها احتکار وچندین برایر بفقرا میفروشبد. شماها که خرج مسافرت تایلندو ترکیه تون برای حالوقال سر بفلک میزنه چطور حالا مردم که ازمال زحمت کشیده به نذر مختصرمیدن براتون سنگینه ازکی تاحالا اهل صدقه شدید.مرگ برچپاولگران بیت المال مرگ بر2 تابعیتای بتون ریز مرگ برمنافقین یظاهرمسلمان
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    5 0
    شما پول روزنامه رو فقرا بدید
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    5 0
    اتفاقا چشم امید فقرا به ماه محرم هست. در هیچ زمان دیگری مثل محرم و صفر غذای خوب نمیتوانند تهیه کنند
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    7 0
    انشالله آه دل زهرای اطهر و رقیه و علی اصغر سیلی محکمی به دشمنان حسین خواهد زد
  • کریم خان DE ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    6 1
    یعنی دیگه واقعا حالم به میخوره از این جمله به جای رفتن به کربلا و حج و خرج برای عزاداری به فقرا کمک کنید. توی دهن سرویس میری انتالیا تا توی سواحلش زنا کنی بعد به فکر فقرای؟
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    8 1
    جانم فدای حسین
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    10 1
    هر که با اهل بیت درافتاد، ورافتاد
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    9 1
    مرگ بر منافق
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    5 0
    اینها با عشق مردم به امام حسین مشکل دارند
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    5 0
    جوانان هر سال حضور پرشورتری در مجالس مذهبی دارند. به کوری چشم دشمنان و ایادی دشمن در داخل
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    6 0
    بر یزیدیان لعنت
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    5 0
    اتفاقا قشر ضعیف بیشترین سهم را در برپایی مجالس عزاداری سید الشهدا دارند. شما برو آنتالیا
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    5 0
    آقای وکیلی،نماینده اصلاح طلب مجلس باید درباره این اراجیف پاسخگو باشه
  • GB ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    3 0
    اصلا کی نظر این بی خاصیتها را خواست ....یکی نظر میده که خودش وسط گود باشه ...نه این که در حال فسق و فجور پیام بزاره ....
  • علی IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    8 0
    حسین یعنی تمام هستی شیعیان, دراه حسین ترافیک سهل است جانمان را هم بدهیم باز هم نمی توانیم ادای وظیفه نما ییم .....
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    16 0
    لعنت خدا بر دشمنان امام حسین علیه السلام
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    24 0
    با قلم نجست درباره اربابان شیطانی ات بنویس لعنت خدا بر سیه رویان و دشمنان نور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس