سبحانی و حاجی صادقی

یک مرجع تقلید ، ایمان و تقوا را از نکات مورد توجه در سپاه برشمرد وبا اشاره به تاکید قرآن کریم بر علم و ایمان گفت: استعداد نظامی همواره باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد.

به گزارش مشرق، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: عاشورا برای ما درسی و مکتبی است که از دو راه می‌شود مطالعه کرد.

بیشتر بخوانید:

آیت الله مکارم: عده‌ای می‌خواهد بین سپاه و مرجعیت جدایی ایجاد کنند

وی  با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) در عاشورا مقابل کفر قرار گرفت، ادامه داد: امام حسین(ع) حفظ اسلام را وابسته به  شهادت خود و فرزندانشان دیدند  تا اسلام در زمان خودش محفوظ بماند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه عاشورا مکتبی برای آحاد بشریت است،  پیام عاشورا  پیامی جامع توصیف و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است و مردم متدین ما با درهم پیچیدن نظامی فاسد، خواهان نظام اسلامی و عاشورایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه پیام عاشورا پیام استقلال حفظ دین ، اخلاق و حفظ بشریت  است خاطر نشان کرد: این را باید توجیه و تفسیر کرد؛ البته اگر بخواهد این پیام موثر باشد باید در افراد هم زمینه پذیرش این مکتب فراهم باشد که اساس آن ایمان است.

آیت الله سبحانی ایمان و تقوا را از نکات مورد توجه در سپاه برشمرد وبا اشاره به تاکید قرآن کریم بر علم و ایمان گفت: استعداد نظامی همواره باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد.

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس