کد خبر 892406
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
رضا کیانیان

جهادگران بسیجی دقیقا همان بچه های نسل جنگ و دفاع مقدس هستند. آن روز جنگ ما نظامی بود و امروز نبرد ما در خدمت رسانی و حضور در مناطق محروم معنا می یابد.

به گزارش مشرق، رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله 2 توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه آغاز شد و تا 28 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.در این رزمایش که با حضور بیش از 700 هزار از نیروهای داوطلب بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.

در حال حاضر و تا به امروز 20 استان لرستان، بوشهر، همدان، هرمزگان، گیلان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، ایلام، گلستان، قم، کهکیلویه و بویراحمد، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، قزوین، البرز ، خراسان رضوی و مرکزی در این رزمایش شرکت کرده‌اند و طی روزهای آینده نیز بسیجیان سایر استان‌های کشور به رزمایش خدمت و اقتدار می‌پیوندند.

همین اقدام پسندیده موجب شده تا موج حمایتی از برگزاری این رزمایش پس از فعالان مجازی و کاربران شبکه های اجتماعی به بدنه های مختلف مردمی و حتی هنرمندان رسیده و از برگزاری این رزمایش حمایت کنند.

رضا کیانیان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در پیامی اعتقادات دینی و ارق ملی را مهمترین انگیزه جهادگران بسیجی برای برگزاری اردوی جهادی عنوان کرد و گفت: جهادگران بسیجی دقیقا همان بچه های نسل جنگ و دفاع مقدس هستند. آن روز جنگ ما نظامی بود و امروز نبرد ما در خدمت رسانی و حضور در مناطق محروم معنا می یابد. باید به این جهادگران خداقوت گفت و دست آنها را بوسید.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 62
  • غیر قابل انتشار: 4
  • طاهره IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    77 7
    بسیج ثمره انقلابه! این رو که متوجهید!
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    25 46
    مشرق منافق تا همين ديروز از كيانيان مرتب ايراد ميگرفتي
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
      55 7
      چون این یارو معلوم نیست با خودش چند چنده؟!!
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    44 17
    آقای کیانیان میشه اظهار نظر نکنی؟؟؟
  • جواد IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    8 16
    یعنی کیانیان از مواضعش برگشته!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس