کد خبر 892357
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
حسینعلی امیری

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: روابط وزرا با رئیس‌جمهور آنقدر خوب است که اگر اشاره هم کنند، نیازی به اینکه عزل کنند، وجود ندارد. فضای دولت فضای برادری اخلاص و صداقت است.

به گزارش مشرق، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره استیضاح مسعود کرباسیان وزیر پیشین اقتصاد و اینکه گفته شده معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور تلاشی برای ممانعت از این اتفاق نکرد؟ گفت:  این اخبار درست نیست. ما حامی وزرای دولت بودیم و حضور اکثریت اعضای دولت در مجلس نشان‌دهنده همین مسئله بود.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت انتخاب گزینه‌ها برای وزارت «اقتصاد و کار»

وی افزود:‌ روابط  وزرا با رئیس‌جمهور آنقدر خوب است که اگر اشاره هم کنند، نیازی به اینکه عزل کنند، وجود ندارد. فضای دولت فضای برادری اخلاص و صداقت است. آقای رئیس‌جمهور هم با همه ما بزرگوارانه برخورد می‌کنند.

معاون پارلمانی خاطرنشان کرد: اینکه نقل شده بود بنده در پاسخ به نماینده‌ای که از من خواسته بودند از آقای کرباسیان دفاع کنم و من نیز گفتم هر چه نظر مجلس است، همان انجام شود درست نیست.

به گزارش تسنیم، مسعود کرباسیان در جلسه چهارم شهریور نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 137 رای موافق و 121 رای مخالف و 2 رای ممتنع از مجموع 260 نماینده با از مقام خود کنار رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    4 0
    نه بابا...
  • بابک IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    3 0
    آن را که عیان است، چه حاجت به بیان است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس