سلطانی فر

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس یک فدراسیون ورزشی حقوق‌بگیر دولت نیست و شغل افتخاری دارد.

به گزارش مشرق، احمد مرادی در خصوص قانون بازنشستگی روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: یک استفساریه از مجلس شورای اسلامی گرفته شده بود و طی آن مشخص شد که ریاست فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی جزو شغل دوم محسوب نمی‌شوند. با این وضعیت به احتمال فراوان قانون بازنشستگان شامل حال آنها نمی شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: یک استعلام مجدد از معاونت حقوقی مجلس گرفته شده و پس از بررسی‌های نهایی در این خصوص تصمیم گیری می‌شود، هرچند نظر شخصی من این است که قانون بازنشستگان شامل روسای فدراسیون‌های ورزشی نخواهد شد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که وضعیت رئیس فدراسیون‌هایی که جانباز هستند، چطور خواهد بود، گفت: اگر قانون بازنشستگان در خصوص روسای فدراسیون‌های ورزشی تصویب شود، افرادی که بالای 50 درصد جانبازی داشته باشند و آزادگانی که سه سال سابقه آزادگی دارند، مشکلی برای ادامه فعالیت در فدراسیون نخواهند داشت.

مرادی در خصوص اینکه این قانوان شامل مدیران وزارت ورزش می شود یا خیر، اظهار داشت: بله، تمام کسانی که از بودجه دولت استفاده کنند پس از تصویب قانون نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: رئیس یک فدراسیون ورزشی به علت اینکه حقوق‌بگیر دولت نیست و شغل افتخاری دارد، به احتمال فراوان مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهد داشت. البته قانون یک ابهامی داشت که شورای نگهبان آن را به مجلس فرستاد و ابهامات برطرف شد و قرار است در آینده این قانون ابلاغ شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: اعتقاد شخصی من این است که اگر این دو باشگاه دولتی شوند، برای سایر تیم‌های لیگ برتر هم باید همین اتفاق بیفتد. نمی‌شود سیاست یک بام و دوهوا در این خصوص داشته باشیم و باید همه تیم‌ها با یک چشم دیده شوند. البته در خصوص بدهی‌های این دو باشگاه هم تحقیق و تفحص صورت گرفته تا بتوانیم این دو باشگاه پرهوادار را به بهترین نحو ممکن سازماندهی کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس