کد خبر 892171
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
سروده‌های عاشورایی غلامرضا سازگار منتشر شد

جلد دوازدهم کتاب «یک ماه خون‌گرفته» سروده غلامرضا سازگار، شامل شعرها و نوحه‌های ماه‌های محرم و صفر به همراه آموزش سبک اجرای نغمه‌ها منتشر شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین فتحی مدیر موسسه هنر و ادبیات هلال تولید محتوا برای مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام را یکی از اهداف مهم این موسسه در یک دهه گذشته خواند و افزود: مجلدات «یک ماه خون‌گرفته» هر سال در آستانه‌ ماه محرم منتشر و در بین مداحان سراسر کشور توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چرا دهه اول محرم خاص است؟/ وقتی قلوب مومنین احیا می‌شود

او با بیان این‌که در موسسه هلال توجه به نیاز هیئت‌های مذهبی سراسر کشور با زبان‌های گوناگون در گروه کارشناسی تولید اشعار و نوحه‌های مناسبتی به همراه سبک های مبتنی بر موسیقی اصیل ایرانی همواره مد نظر بوده است خاطرنشان کرد: جلد پنجم کتاب «دموع و دماء» سروده مرتضی حیدری آل کثیر به زبان عربی و جلد چهارم کتاب «کربلا زمزمه سی» به گزینش مهدی حیدری به زبان آذری دیگر آثار انتشاریافته‌ای هستند که همزمان با فرارسیدن ماه محرم با تیراژی بالغ بر چندهزار جلد در جامعه هدف توزیع می‌شوند.

مدیر موسسه هنر و ادبیات هلال با بیان این‌که جدیدترین اثر استاد سازگار با تیراژی بالغ بر ۱۱۰۰۰ جلد در سراسر کشور توزیع شده است افزود: علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با مراجعه به غرفه موسسه هلال در نمایشگاه عطر سیب، کتاب «یک ماه خون‌گرفته» را با ٢٠درصد تخفیف تهیه کنند.

فتحی بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین در گسترش معارف اهل بیت علیهم السلام را گامی مهم در آسیب‌زدایی از فضای مجازی دانست و تصریح کرد: آرشیو کاملی از آثار استاد سازگار در پایگاه اینترنتی مدایح و اپلیکیشن نخل میثم در دسترس علاقه‌مندان است و با توجه به مناسبت‌های مذهبی و فن‌آوری‌های نوین به‌روزرسانی محتوایی و نرم‌افزاری دوره‌ای در اپلیکیشن نخل میثم انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس